ty a tvoje tělo

ty a tvoje tělo

Anotace: miluji e milovat s milovanou osobou

Je to už přes půlroku co své životy sdílíme vedle sebe. A krom společných výletů, popíjení, návštěv kina a různých oslav, také potkáváme svá těla v jedné posteli. Oni se vlastně nepotkávají, navštěvuji se často a rádi, všechny jejich schůzky jsou tak smyslné, jako ty naše.
Tvé kouzelné tělo se vždy tajně přiblíží k tomu mému. Tvoje prsty se dotknou mé kůže, kterou projede vášnivý mráz a Milinka začne křičet o pomoc. Začne trpět tím, že nejsi s ní. Naše těla ladně leží vedle sebe a ruce běhají po našich tělech, jemně hladíš moje boky, jemně škrábu tvá záda. Tajuplně svlékáš mé prádlo, zatímco já vzrušeně již lapám po dechu. Zatímco Románek je připraven na schůzku s Milinkou, bráníš mu a tak koketně na mě hledíš. Vášnivě políbíš mé rty, prstíkem zkoumáš jeskyňku a mnohdy i jazýčkem ji navštívíš. Prohledáš každičké její místo a roztouženě hýčkáš poštěváček. V těch chvílích mám chuť křičet do celého světa a všem říkat o svém touze být jen tvá. Minuty, trvající pro mne celé hodiny, se převrací a Románek vniká do roztoužené jeskyně, která je připravena s chtíčem na jeho příchod. A už známé pohyby, výrazy a slova. Vše je dokonalé, vášnivé a vzrušující. Miluji Tvůj výraz, říkáváš mi posléze.
Milování s Tebou bylo vždy pro mě neodolatelné, však od dob prvních měsíců se vše změnilo, vše zvětšilo a zkrásnělo. Byt se stává rájem milování pokaždé, když se celý zbytek rodiny najisto ztratí do světa. Kuchyňská linka se stala naší první obětí. Kéž by nikdy nezmizelo milování s její pomoci. Již čin, kdy si mě posadíš do výšky a roztáhneš nohy mě vzruší a chci Tě už jen líbat a milovat. Mezi celebritu milování bezesporu patří i rychlostní sex, jak se říká na stojáka. Nikdy bych nevěřila, že dokáže být něco tak vzrušující. Našimi těly poletují brouci rozsvěcující všechny buňky navozující pocit vášně. Dychtivě pohybujeme těly do rytmu slasti a oddáváme se toužebnému chtíči. Kapičky potu stékají po vzrušených tělech, zatímco si mě pokládáš na postel a zezadu mě krásně ničíš svou dokonalostí. Těla jako by křičela spokojeným aktem vášnivého milování.
Krásu orgasmu jsem také poznala tehdá, kdy jsem se odvážila vylézt pěkně na Tvůj úd zatímco spokojeně ležíš na zádech a s úsměvem pozoruješ můj vzrušený výraz spokojenosti. Tolik jsi mě ukázal dokonalosti milování s tebou, že chtíč mít tě častěji a častěji je mi drogou. Kolikrát mě posíláš pohrát si. Zajezdit si na koníčka, zulíbat Románka, laskat ho jazýčkem, sát a lízat, a zase pojezdit a ukázat ti nadmíru spokojený výraz plný orgasmu, vášně, vzrušení a stálého chtíče víc a víc. A pak perla posledního aktu, kdy mě obdaruješ svým spokojeným dovršením. Pár hodin, pár dní, pár týdnu a přijde čas, kdy stačí Tě spatřit a hlavou se mi jen honí to známé: CHCI TĚ!
Autor mi.lla, 05.06.2008
Přečteno 360x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí