Nic netrvá věčně

Nic netrvá věčně

Anotace: Bohužel i nejlepší přítel někdy zradí...

Věřila jsem ti. A ty jsi mě zklamal. Naše přátelství se prohlubovalo roky, ale na zničení toho všeho stačilo jen pár chvil. Nikdy nic mě nebolelo tolik. Proč si to všechno zničil? Proč?! Věřila jsem ti říkali jsme si vše, ale teď už bych ti neřekla ani to nejmenší. Nikdy. Dá se tohle zapomenout, nebo odpustit? Leda přehlížet a dělat jako že se nic nestalo. Ale proč? Vždyť se to stalo! Nechci už tě vidět ani znát. Dělej si co chceš. Kvůli tobě jsem proplakala noci, ale už myšlenkami na naše přátelství, nechci strávit ani den, ani minutu svého života. I takhle je krátký, velmi krátký, nebudu ho ještě více zkracovat myšlením na zrádce. Ublížil si mi. Přesto že tě z hloubi duše nenávidím, nepřeju ti nic zlého. Měj se krásně. Doufám že ti nikdy nikdo neudělá to co si udělal ty mě. Nesnaž se. Už to nemá smysl. Zanevřela jsem na tebe. Těžko se to překonává, ale já musím. Život jde dál a já s ním nechci ztratit tempo...
Autor Ulri, 08.06.2008
Přečteno 345x
Tipy 7
Poslední tipující: Jandula, Lady Carmila, Danča-frogie, Darkkitty, Zasněný básník
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Promiň to je docela složitý, ale teď už s nim docela vycházim, i když to už nikdy nebude jako dřív.

27.08.2008 16:10:00 | Ulri

nevímco tu řešíte lidi...ale ty az by sis měla vzít svou poslední větu jako heslo....a taky by ses měla naučit odpouštět:-) ale eto přijde až časem..tak co ti provedl??

27.08.2008 02:31:00 | Lady Carmila

jo tak proč si udělal to co si udělal???!

25.06.2008 17:47:00 | Danča-frogie

Jo, do mě. Já jsem si z ničeho nic řekl, že Vás moc moc naštvu. Takže mi nevadí, že se na mě zlobíte. Mě nebylo nikdy do breku když jsem nad tim přemejšlel.

24.06.2008 17:16:00 | Nekoušu

nesro, nedokážu se s tebou bavit jako dřív, po tom co se všechno stalo, bylo toho moc, možná si to ani neuvědomuješ, ale neublížil jsi tim a nezklamal jsi tim jen šárku, asi mě něčím jiným, ale taky.
šarýno: mám tě moc moc ráda a pokaždý jsem tu pro tebe

23.06.2008 22:32:00 | Danča-frogie

Když to čtu, tak mám opravdu slzy v očích. Na veřejnosti bych to řešit nechtěl. Na tohle dílko jsem narazil náhodou... Nechci Tě ztratit, ale jak vidím, asi to nemá cenu napravovat. Ale pořád si za tím stojím, že kdybych mohl vrátit čas, udělal bych to samý znova. Šarí, mam Tě rád, i když mě nenávidíš.

21.06.2008 08:45:00 | Nekoušu

Jeden člověk mi řikal,že se nikdy nikomu nedá uplně věřit, nevěřila jsem tomu teď už to mu věřim...a lituju toho že jsem ho neposlechla dřív...

15.06.2008 13:04:00 | Ulri

Tak po delší době taky ppíšu komentář, asi možná mám míň důvodů , ale nezklamal ten člověk jen tebe, nevim jestli mě míň , ale už jen kvuli tobě kvůli tomu co se stalo, hodně!

14.06.2008 19:31:00 | Danča-frogie

Je to hezké, pokud je to pravda, tak moc držím palce ;)

09.06.2008 10:24:00 | Zasněný básník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí