Princezničko moje malá....

Princezničko moje malá....

Anotace: Pro ty co by to nepochopili Kasandra a Kate jsou anděle a baví se o Kateině životě....a o tom jak a proč vlastne zemřela

Kasandra:
Kate prosím řekni jak jsi vlastně zemřela.
Kate:
Víš jestli ti to nebude vadit řeknu ti to od úplného začátku. Tak dobře. Znala jsem ho jen z televize a časopisů. Byla jsem normální vesnická dívka a on patřil do velice známé skupiny. Tehdy jsem měla jen jedno přání a to jít na jeden jeho koncerta vidět ho na vlastní oči. Měla jsem štěstí a opravdu jsem se na ten koncert dostala, byl to zážitek na celý život. Když už jsem byla tam šla jsem si pro autogram. A když jsem se před něj postavila krásně se na mě usmál, podepsal mi kartičku a já celá št'astná odešla.Vyšla jsem před arénu kde se koncert konal a sedla si na schody. Nevím proč ale čekala jsem až všichni odejdou. Bylo už pozdě a já se rozhodla že už bych měla jít domů v tu chvíli jsem slyšela mě tak známý hlas, otočila jsem se a on tam stál a díval se na mě.
Striry:
A..ahoj jsem rád že sem tě ještě stihnul. Já bych tě jěště někdy rád viděl. Jestli ti to nebude vadit vzal bych si tvé číslo.
Kate:
Dala jsem mu své čísloa od té doby jsme se párkrát sešli a začali spolu chodit. Byla jsem snad nejšt'astnější človíček na světě ale jedna věc mě strašně štvala a to byl můj bývalý kluk. Jednoho dne musel Strify odjet kvůli koncertům. Já věděla že se mi bude stýskat ale chápala jsem že on své koncerty miluje. Po pár hodinách co byl Strify pryč mi volal bývalý.
Bývalý:
Prosím Kate pojd'mi pomact najít psa zase se někam zaběhl.
Kate:
Nevěděla jsem co chystá a tak jsem mu řekla že půjdu. Šla jsem k jeho domu a z okna z jeho pokoje se ozvala at'jdu nahoru že jěště musí najít vodítko. Jeho dům jsem znala a tak jsem vešla dovnitř. Do jeho pokoje vedly strašně divný schody nikdy jsem po nich nechodila moc ráda ale zvládla jsem to. Vešla jsem do jeho pokoje.
Bývalý:
Tak pojd' ke me vím že po mě toužíš vím že tě ten tvůj nový nedokáže uspokojit.
Kate:
O čem to ksakru mluvíš. Chytil mě za ruku a přitáhl jsi mě k sobě. Vlepila jsem mu facku a vyběhla z pokoje. Věděla jsem že za mnou poběží a tak jsem se snažila rychle dostat ze schodů které se mi staly osudnými. Vzpomínám si už jen na hlasy doktorů v nemocnici jak říkali že jsem na tom špatně. Zanedlouho dorazil Strify a asi už věděl že to se mnou není dobré.
Strify:
Prosím nenechávej mě tu samotného nezvládnu to tady bez tebe.
Kate:
Slyšela jsem co říká ale nemohla jsem se pohnout natožtak mu odpovědět. Uvědomila jsem si že umírám ale měla jsem ještě přání. Určitě si myslíš že jsem si přála zůstat naživu ale já si přála aby mě ještě jednou políbil. A on jako by četl mé myšlenky naklonil se ke mě a políbil me. Já začala cítit jak má duše opouští mé tělo a to poslední co jsem slyšela než mé srdce přestalo nadobro bít bylo to jeho sladké PRINCEZNIČKO MOJE MALÁ často mi takhle říkával ale tentokrát to řekl tak krásně že se mi to vrylo do paměti.
Kasandra:
Počkej a takhle to zkončilo?
Kate:
Ne protože můj bývalý nakecal Strifymu že jsem s ním spala a na schodech jen zakopla. A protože Strify nevěděl jak to doopravdy bylo tak jsi myslel že je to pravda a já to takhle nemohla nechat tak jsem se mu vloudila do snu a řekla mu jak to bylo.
Kasandra:
A pochopil to? A byla jsi se podívat na svů pohřeb spousta z nás tam byla?
Kate:
Jo byla jsem tam a viděla jsem něco co jsem nečekala. Na můj pohřeb přišel i bývalý a Strify se s ním popral a on Strifymu řekl pravdu. Strify pak čekal až všichni odejdou.
Strify:
Jsem rád že jsi mi ukázala pravdu. Víš než jsem tě poznal měl jsem rodinu, přátele ale jedna část mého srdce byla prázdná. Pak jsem poznal tebe a všechno se změnilo. A i když tvé tělo se mnou není tvá duše je se mnou a já věřím že v tuhle chvíli právě vedle me.
Veř že na tebe nezapomenu PRINCEZNO!
Kate:
Na můj hrob položil krásnou kyticy růží a za sklo postavil mou fotku kterou fotil právě on.
Kasandra:
Tu tvou fotku jsem viděla vypadáš na ni št'astně.
Kate:
Taky že jsem od té doby nikdy nezapoměl na mé narozeniny, svátek, výročí umrtí ani na den kdy jsem spolu začali chodit nikdy nezapoměl. Tak vidíš Kasandro alespon' jednou za život jsem poznala opravdovou lásku.
Autor Sadistic Soul, 02.07.2008
Přečteno 327x
Tipy 1
Poslední tipující: Devil'sWhore
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí