..

..

Anotace: Fakt netuším, kam s tím .. Tak jsem to hodila sem .. xD Najednou mě přepadla ta nálada a musela jsem se vypsat ..

Znova mě přepadá ta samota /bez ostatních/, úzkost /těsné stěny/, vyčerpanost /náročná existence/, naivita /ohrané Miluju Tě/, vášeň /tajné sny/, chtíč /neovladatelný/, hloupost /kosmopolitní/, hlad /školní jídelna/, žízeň /neuhasitelná/, plnost /rozporuplných názorů/, prázdnost /ubohá/, zápach /způsobující závislost/, smůla /nejen na kůře stromů/, radost /ze života ne/, klid /v klášteře/, křik /ve strašidelném domě/, pláč /porodnice/, smích /endorfiny/, věrnost /stoprocentní/, oddanost /nezměřitelná/, touha /neukojená/, sebeuspokojení /radost ze sebe/, závist /slepá/, inteligence /vzácný to dar/, znásilnění /důvod k polemice/, masturbace /odsuzovaná/, lhostejnost /hraná/, závislost /vlastní vina/, škatulkování /každý je jiný/, víra /pouze v sebe/, smutek /vlhký/, nenávist /zamyslete se/, přátelství /neexistuje/, pád /do prázdna/, měkkost /toaletní papír/, mělkost /zlomení vazu/, sebevražda /debilovina/, nitrožilní užívání /HIV/, čichání /jak čeho-koho/, poslouchání /jediný smysl života/, sledování /západ slunce/, přitahování /kde k sakru je?/, láska /navždy/, cenzurování /nezabrání ničemu/, sladkost/exotické ovoce/, krása/pomíjivá/, výbuch/polibek/, cholerismus /smyšlený/, slanost /slz/, porozumění /přeju si ho/, hořkost /šňupací tabák v krku/, hlasitost /smích měřený na decibely/, pesimismus /co ještě vymyslíte?/, tmavost /v koutě/, chápavost /chybí Vám/, zmrzačení /je mi to líto/, ubíjení /a dál?/, tichost /obava ze vzbuzení potomků/, strach /husí kůže/, deprese /bude vždy/, zpívání /každý to umí/, hravost /rodinné večery u karet/, řev /osvobozující/, hulení /zakázané/, přemlouvání /kdo vydrží?/, skuhravost /jsi hajzl/, doprošování se /někdy pomůže/, zapadání /netoužím po něm/, přemísťování /stalo se, nelituju/, seznamování /osudné/, odmítání /kruté/, kašlání /psychické, nebo fyzické?/, přijmutí /okolní etiky/, krvácení /radost úchylů/, slintání /dlouhá, táhnoucí se slina/, vyprazdňování /aaah, nikdo to nedělá, že?/, zvracení /žaludečních šťav/, utíkání /před problémy i štěstím/, teplo /v krajině břišní po heroinu/, chlad /zasněžené hřistě, ledová tribuna/, stud /roztomilý, bránící/, sebepoškozování /ne vždy jde o trend současnosti/, drzost /chci se jí naučit/, vládnutí /přenechejme jej přírodě/, vraždění /o čem by byly zprávy?/, lhaní /občas se hodí/, růst /sebevědomí/, snění /o lepších zítřcích, mrtvých, milovaných/, poddání se /prázdnu/, KONEC /definitivní/.
Autor Skořicová princezna, 05.07.2008
Přečteno 342x
Tipy 5
Poslední tipující: ewon, Zasněný básník, její alter ego
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuju

15.07.2008 21:15:00 | Skořicová princezna

Je to /moc/ zajímavý a slohově /moc pěkně/ /zpracovaný/ ;)

11.07.2008 16:52:00 | Zasněný básník

beze slov /na horkém čele/. Děkuju /neúprosně/

11.07.2008 16:46:00 | její alter ego

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí