žena

žena

Anotace: o ženě a jejím snu

Ulehla si do postele a okamžitě usla.Po chvíli se jí něco začalo míhat před očima."Co to je ?"pomyslela si."Pouze jen sen"odpověděla.Ponořila se ,tedy do něj.Seděla pod krásným stromem v širé noci.Okolo pouze jen ticho.Ve vodě viděla svůj odraz svého obrazu.Tedy podívala se na oblohu tam zase viděla překrásného koně z hvězd který táhl hvězdný vůz a ve voze někdo seděl."Kdo to může být pomyslela si"?Ano je to její strýc ,který se nedávno odebral do nebe.Po chvíli se ze sna probudila.Něco slyšela byl to jen její pes,který si šel vedle ní lehnout.A tento sen se jí zdál celých 7 dní.Pomyslela si:"Co to má znamenat?".Už si s tím nevěděla rady a šla ke své kamarádce se poradit.Ta jí pověděla,že podle toho snu to má přesně udělat.Tak tedy to udělala podle toho snu jak jí poradila její kamarádka.Seděla ,tedy pod tím stromem jak to bylo v tom snu a všechno ,tak dělala ,ale náhle za sebou něco slyšela,kroky.Tedy lekla se a chtěla běžet,ale něco ji popadlo za ruku,ohlédla se a uviděla neznámého muže."Kdo jste"?Řekla."Já jsem duch tvého strýce".Po chvíli odpověděl neznámý muž.Žena se polekala a trhala sebou ,aby ji pustil,ale nešlo."Co chcete po mě,že mě tady v noci držíte pevně za ruku"?"Chci to poděkovat,že jsi mě vysvobodila,ze zakletí".A tak se ten duch rozpovídal.Žena ,kterou nechtěl ho proklela,a mohla ho vysvobodit pouze hodná dívka,která ještě nikomu nikdy neublížila."Ještě jednou ti děkuji ,ale než ještě odejdu poradím ti něco řiď se podle vlastních snů,může se ti zadařit,sbohem už musím jít."Odpověděl muž a zmizel.Žena se velmi lekla a utíkala v noci ke své kamarádce a tam jí to všechno pověděla od začátku.A kamarádka jí pověděla,že má tomu duchovi věřit a,že se má podle něj řídit.A od té doby ,jak žena poslechla toho ducha měla ,jen štěstí.Našla si muže,měli spolu rodinu a žili šťastně až do smrti.
Autor delfinka1710, 29.07.2008
Přečteno 298x
Tipy 4
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

sny jsou darem andělů jež chrání a hlídaj kroky i náš dům

06.08.2008 14:48:00 | vodnař

Ahoj Delfinko, no, není to špatné, zkus trošku zapracovat na gramatice a hlavně na úpravě - když budeš za každou tečkou, čárkou atd. dělat mezery, bude text přehlednější a lépe se bude číst. K povídce jako takové - od začátku víš, co tě na konci čeká, ale někdy to není až tak na škodu. Přišla mi taková milá.

04.08.2008 10:51:00 | prostě Zuzana

Taky bych byla pro rozepsání. Zkus se čas od času vrátit k vlastním starším příběhům a trošku je rozpracovat - a neboj se do toho klidně zapojit nové poznatky z gramatiky a ze slohu :-)

02.08.2008 15:56:00 | Princezna.Smutněnka

Mnó, tak na povídku moc krátký, ne? Ale to se vylepší. Je ti 12, rozepíšeš se a určitě budeš mít uspěch. Držím palce. Námět je ovšem zajímavý :-)

Ale jo, tip ti dám.

30.07.2008 09:07:00 | Zasněný básník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí