strašná samota

strašná samota

Anotace: aneb co člověka v samotě napadá..

Nevím, co se stalo..ale už pár dní si mě nikdo nevšímá. Mluvím na přátelé, mluvím na rodinu, ale oni se na mě ani nepodívají. Všichni mají ve tváři zvláštní výraz. Stalo se něco? Křičím mámě do ucha. Ta dělá, že mě neslyší a odchází. Řekla jsem si, že když si mě tu nikdo nevšímá, nebudu tu. Odešla jsem z domu, do staré továrny, kde jsem přespala. Těžko říct, proč mi spánek nešel..brzy ráno, jsem se vydala zpět domů, v domnění, že na mě někdo bude čekat. Našla jsem rodinu v předsíni. Všichni byli oblečení v černém a nikdo nemluvil. Mlčky jsem se oblíkla do černého a šla za nimi. Došli jsme na hřbitov. Kdo umřel?ptám se.. koukám na mámu, na tátu, na příbuzné, na přátele.. Jak je možné, že tu všechny znám? Nechápu to. Proč mi nikdo neřekne, co se děje!? křičím uprostřed hřbitova. Nikdo se na mě ale nepodívá. "Už jdou", řekne můj táta. Ohlédnu se a vidím černou, krásnou rakev, která má na víku vytesané oko se slzou. Je mi velice povědomé...ano ano! Je to přesně ten obrázek, co mám doma na nástěnce..ale proč je na té rakvi?Přistoupím blíž a nahlédnu dovnitř. Stojím jako přikovaná k zemi.. koukám se na sebe.. sotva se poznám. Jsem bílá a mám na sobě černé šaty a v ruce červeně rudou růži. Můj pohled upoutá má pravá ruka. Je na ní hluboká rána. V tom si vzpomenu. Takže se mi to povedlo.. zabila sem se..Cítím ledouvou ruku na svém rameni. Ohlédnu se a vidím postavu v kápi. Všichni truchlí nad mým tělem..a nikdo neví, že si pro mou duši přišla smrt.
Autor magge, 08.08.2008
Přečteno 483x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Na povídku docela krátké.
Co se obsahu týče, nic záživného. Ani zpracování mě nijak nenadchlo. Možná by to chtělo více rozvinout myšlenku. Dát tomu ději nějaký náboj. Ono se to ani moc dobře nečetlo. Ne, že by to byla vyloženě špatná práce, ale příjde mi to odfláknuté. Nebo spíše jen jeden výpisek duše z mnoha tady na literu.

16.08.2008 22:16:00 | 0-0

dilo se mi libi...i presto,ze je podobne tema napsano aspon na 1000x

10.08.2008 19:41:00 | něžnost-sama

Je to skvělé...

09.08.2008 22:00:00 | Vampiric.Angel

děkuju...brzo přidám další díla, jen je opsat..

08.08.2008 21:49:00 | magge

Dobrý, to se mi líbí=)

08.08.2008 21:04:00 | Sádlo Zkrysy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí