Veux te arriére

Veux te arriére

Anotace: Drabble a ještě k tomu femslash. Název je francouzky, kdo chce vědět význam, bude muset zahrabat ve slovníku..(sama ani nevím, zda je dobře, protože francouzky neumím) je to odraz mé nálady, takže nic závratného..zkrátka pocitové,krátké, a femslashové...

Veux te arriére

Proč slzy tečou, když je chci skrýt?

Sedím, modrošedý pohled zakalený a schovaný pod vrstvou slaných slz. Proč?
Zrzavé vlasy alespoň z části zakrývají mou slabinu, bolí to, uvnitř mě. A já vím, že už déle nemohu předstírat sílu. Opustila mě.
Utápím se v depresích, na jazyku stále cítím tvé lehké pohlazení, tvé doteky stále hřejí mé tělo. I přesto, že tu už nejsi. Pamatuji si, jak si se plížila ke mně do pokojíčku zahalená v saténovém župánku. Pamatuji si ten šustivý zvuk, který se ozval, jakmile jsi ze sebe župan shodila. Pamatuji si, jak sis ke mně lehla a šeptala mi do ucha francouzká slova, kterým jsem nerozumněla. Tvé dlouhé stříbřité vlasy mě lechtaly na šíji, chci to znovu cítit. Chci znovu cítit tebe, mít tě u sebe.
"Prosím!" křiknu zoufale do ticha, nikdo mi neodpovídá, ty jsi pryč, se svým milým. Doufám, že jsi šťastná.

-Show Me A Smile Then
Don't Be Unhappy, Can't Remember
When I Last Saw You Laughing
If This World Makes You Crazy
And You've Taken All You Can Bear
You Call Me Up
Because You Know I'll Be There-

Lehnu si do postele, je pozdě. Na polštáři ucítím tvou jemnou vůni, byla jsi tak přírodní, tak dokonalá. A já měla to štěstí tě alespoň jednou doopravdy mít. Užít si tě.
Ale to mi nestačí! Odešla jsi a mě to bolí, vrátíš se ke mně někdy? Zřejmě už ne.
Spolykám pár prášků a ulehnu do postele.
"Vrať se...."

Ráno se už neprobudím.
Autor BlacckHermione-Emm, 09.08.2008
Přečteno 390x
Tipy 1
Poslední tipující: In My Happy Darkness
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí