Reklama na soucit

Reklama na soucit

Anotace: XXX

Na cestě k večeři, když ho to překvapilo několik hlasů a rozruch vycházející zpoza rohu. Jak se zločin podepisuje na nevinných lidech. Neváhal a spěchal na pomoc. A s jedním zmáčknutím spouště zmizel ze tmy. Tančíce na okraj silnice pod světlem lam z posledních sil. Potom zbraň odnikud zazněla znova, další zbytečný zásah. Mně to vadí, zástupy sledující tuhle událost bez menší ochoty pomoci. Leží dole na cestě. Ostatní se cítím fajn, až náhle uvidíš ducha svého přítele, znova a znova. Kdo můžeme vyřešit ten případ? Když nemáme Perryho Masona. Někoho je dostane tam, kam patří. Voláme znova o spravedlnost. Žít v namalovaném světě, oh lidé to tak milují. Můžeš to vidět na jejich tvářích, jak milují vítr, který nepřestává vát. Myslím na svůj vlastní život, jak vždy říkala má máma. Ale když se mu nepokusím pomoci, mohl by se objevit na titulní straně. Komu to vadí? Když nakreslíš čáru je z ní šíp? Cítím se fajn, protože místo něj teď vidím ji. Tebe a ji znova. Tolik právníků a nikdo není schopen. Vzbuď mě, až bude po všem. Řekni, že je vše v pořádku. Jen stále mluv. Snažil jsem se celou noc.Jak hodně jsi mi dala, řekni mi, že jsem zachránil i tebe. Chci jen slyšet tvůj hlas. Láhev RUMu a vše začíná zas!
Autor Breg, 07.10.2008
Přečteno 317x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí