Pod zavřenýma očima míhají se..

Pod zavřenýma očima míhají se..

Anotace: Opět sekce "Zmatené výlevy".. nebuďte tím překvapeni

Třesou se mi prsty a já nemám ani tušení, jestli je to ze zimy, ze strachu, nebo z toho, jak se jen snažím něco málo napsat.

Nedokážu popsat své pocity tak, jak bych si snad přála, a tak smolím prapodivné věty, pokud se to tak nazývat dá, a říkám si "Zase to nesvedeš.."

Točím se ve vlastním světě a už ani nevím, jestli je to dobře nebo špatně. Je mi tu snad hůř? Ne, asi není, tak k čemu ten opravdový? Jen mě ničí. Co ještě nezničil, bude brzy na řadě. Jako smyčka kolem krku se stahuje realita okolo mého těla/vědomí a pomaličku mě zabíjí.

Pověz, jsem už paranoidní?

Před očima se mi míhají vzpomínky a mě je tak špatně, jako už dlouho ne. Nevím, co dělat, jak se rozhodovat. Plavu v moři a začínám se topit a nejsem schopná rozeznat, zda je voda slanější než moje slzy.

Je či není?
Autor *whatsoever*, 04.12.2008
Přečteno 308x
Tipy 3
Poslední tipující: NikitaNikaT., něžnost-sama
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ST! je za upřímnost, vyjádření, ne zabolest, snad jakýsi zmatek mysli, který na mne dýše... je potřeba se zastavit, mnohé si uvědomit, v hlavě si srovnat, začít nejprve u sebe, pak jít s tím dál a řešit další věci potřebné...

08.12.2008 07:05:00 | NikitaNikaT.

Věty, které nemají smysl, znám je příliš dobře. A řekla bych, že vím, jak se cítíš, ale je to hloupé a pošetilé, nevím nic. Tak nezbývá než ti popřát štěstí a pokusit se říct, že nejsi sama, ale nakonec to zavrhnout, protože ode mne, která tě zná jen jako pezdívku na modrém pozadí literu, to zní těžko uvěřitelně a hloupě...

04.12.2008 19:27:00 | Eylonwai

*přezdívku

04.12.2008 19:27:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí