Svět kokotů

Svět kokotů

Anotace: Myslím, že v titulku je vše : )

Být kokotem není tak jednoduché, jak by se, na první pohled mohlo zdát. Nestačí se jenom tak přitrouble tvářit a chodit kokotsky oblečenej. Musíte ze sebe vydat obrovský kus, dát do toho všechno. Věřte mi, já vím o čem mluvím. Jasně jsou lidé, který na to mají talent, nemusí se ani moc snažit, jde jim to samo a není jich málo. Ale představte si takového prudce inteligentního člověka. Pro něj je to dlouhá trnitá cesta, kterou si musí svou vůlí proklestit. Iniciativa.... to je to správné slovo a zároveň základní kámen, pro tuto transformaci. Buďte iniciativní. Musíte si vsugerovat, že na to máte. Říká se tomu autosugesce a je velice účinná. Až budete připravený, tak to snadno poznáte, protože lidé kolem vás, jsou zrcadla v nichž se odráží vaše podstata a až vám někdo řekne: " Ty seš ale, pořádnej kus kokotskýho kokota" znamená to, že je vaše transformace kompletní. A proč to říkám? Protože je podstatné, aby jste se do této role vcítili, vžili. Pokud vám to pomůže, dejte si ránu pěstí do tváře a vyhoďte si čelist. Nahrajte si teletabies a týden v kuse si ho pouštějte v nekonečné smyčce. V sekáči si kupte starou teplákovou soupravu, nebo ještě lépe, ňáké staré trapácké upnuté kalhoty (styl ála kamaše), které si vyhrňte až na hruď. Pokud nemáte patřičný Britský úsměv, pořiďte si v ptákovinách takové ty srando zuby. Možná si teď říkáte, proč je vlastně tak podstatné, se do této role vžít. Já vám povím proč. Protože vám budu vyprávět ten nejkokotštější příběh ze všech nejkokotštějších příběhů. Je to jímavé vyprávění o světě úplných kokotů a slovo hojnost je v tomto smyslu synonymem pro slovo kokot. Tak... jestli jste se správně drželi mých instrukcí a stojíte nyní před zrcadlem, musíte asi vypadat dostatečně kokotsky. To je skvělé, protože teď můžete uvažovat jako kokot, tudíž se jím stát, což je nezbytné proto, aby jste chápali tento svět, plný největších nejkokotštějších kokotů, kokotek a malých kokoťátek a tudíž vám nebude dělat problém, se s tímto světem ztotožnit. Vítejte přátelé, v kouzelném světě, jehož kouzlem a magií je epická, nezměrná, nekonečná kokotina.
Autor kweq, 12.01.2009
Přečteno 339x
Tipy 1
Poslední tipující: Aki
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí