Z úst vraha

Z úst vraha

Anotace: Je to o Narutovi(jedno anime) taky trošku parodie ale vyskytuje se zde slash... a taky tam je násilí... kdo nechce, nečte!

Naruto se rozvaloval na posteli vedle Sasukeho."Tak co je nového?" usmál se a políbil ho.
"Dal jsem Kakashimu knížku…" zasmál se ironicky. "Jéje ten jich má fakt málo… vsadím se, že si je čte pořád dokola!" Oba dva se smíchy mohli potrhat. Když v tom přišla do pokoje Sakura. "Ahoj kluci!" pozdravila a obdařila je jedním ze svých nejzářivějších úsměvů. Sedla si vedle Sasukeho. Zadívala se na Naruta pak na Sasukeho a její oči začaly přelétávat z jednoho na druhého… potom jí to došlo. Zavřeštěla a s pláčem vyběhla z pokoje. "Nechtěl jsem aby se to dozvěděla." vzdychl si Sasuke. "Vždyť je to jedno!" odfrkl si Naruto, "Nepůjdeme se projít ?" "Hmm"

***

V lese si Sasuke utrhl stéblo trávy a vložil si ho do úst. Znuděně se posadil na větev a pozoroval Naruta, který opět spadl do vody při jednom z pokusů o housenku. Sasuke se usmál, věděl, že kdyby ho Naruto opustil, nepřežil by to. "Je tak roztomilý, když se mu nic nedaří..." pomyslel si Sasuke. Jakmile měl pozorování plné zuby skočil dolů před Naruta a předvedl mu jasnou ukázku:" Katón Housenka no jutsu." Hladina vody se začervenala od žáru ohňové koule. " Promiň, že jsem tě nutil čekat než se to naučím, ale je mi jasné, že to se nikdy nestane..." zklamaně pronesl Naruto. "To nevadí..." objal ho Sasuke a zamilovaně se na něj podíval.

"Ale,ale to je ale krásný páreček!" (v rohlíku...) pronesl ironicky muž vycházející z úkrytu. Jeho blonďaté vlasy rozevlál vítr. Další muž vycházející z křoví měl hluboký hlas a jeho pohled byl nelítostný.Jakmile odhodil svůj klobouk rozevlály se i jeho uhlově černé vlasy jako Deidarovy. "Itachi-sama." vydrtil skrz zuby Sasuke a stoupl si před Naruta aby ho chránil. Naruto vyděšeně sledoval Itachiho. "Vyvraždil jsi celý můj klan a teď chceš zabít i mou jedinou lásku! Ale to ti nedovolím!" zařval Sasuke a rozběhl se směrem na itachiho s Chidori v ruce. Itachi se Sasukeho útoku jednoduše vyhl a rozepl si svůj plášť. Podíval se na Deidaru pak na Naruta a pak na Sasukeho. "Mageykou Sharingan!" pronesl´. Sasuke se zuřivě otočil a spatřil ledově se usmívajícího Itachiho, Deidaru s kunai v ruce jak zasazuje Narutovi poslední úder... úder smrti. Vytřeštil oči a chtěl něco říct, ale neměl slov když ucítil za zády něčí dech. "Mám tě zabít bratře?" Iatchi se ozval a zrak upíral za bílým ptákem vzdalujícím se na obloze. "Ano." odpověděl jistě Sasuke. Itachi jen zavrtěl hlavou otočil se a zmizel.

***

Sasuke neměl proč žít jeho rodina byla mrtvá, jeho jediná láska byla mrtvá a on jediný zůstal naživu aby zklidil zbytky činů svých známych, aby vstřebal vše co mu udělal jeho starší bratr... Před vzpomínkami, kterých je mnoho nemůže uniknout nikdo dokonce ani on... poslední čestný Uchiha...

***

Později v skrýši Akatsuki (nemohla jsem to nechat tak smutené takže tohle si čtou jenom ti kteří mají rádi parodie ;-) )

Itachi se zamyslel když utahoval Narutovy provazy..."Sasuke je idiot proč mu nedošlo, že všechno to co viděl byl můj mageykou sharingan? Naučil jsem se narafičit smrt i když je má oběť živá..." "Itachi-sama?" vešel do pokoje stín. ------ - dlouhá odmlka "Ano?" můžeš mi říct co hodláš dělat tady s tím pytlem smetí ?" ----------- "Tobi! Hodlám ho vyhodit a mohl by jsi dát prosím tady Naruta hadovi?" řekl Itachi a už s klidil,aby ta spoušť co tzu zůstala nebyla na něho. "Samozřejmě Itachi :-) Tobi is a good boy!" usmál se vděčně Tobi.

***

"Hej!!" "Orochimaru!! Mám ti dát sežrat NAruta !!!" "Heeeeeej počkej !!!!"....

...
Autor gothic-itachi, 25.01.2009
Přečteno 450x
Tipy 3
Poslední tipující: Stinking Lady
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hm.. Naruto a Sasuke jo? =DDD
Příště vymysli twincest mezi Itachim a Sasukem..=DD

Líbí líbí..=)

26.02.2009 17:54:00 | Stinking Lady

Moje perverzní a zvrhlá osobnost se chvěje radostí nad tvými povídkami... úžasné. Tohle bych trochu rozepsala, má to dobrý nápad. Jinak skvělé. Mimochodem: při čtení tvé nejnovější povídky o hadím chlapci a Darrenovi se mi do tváří hnala červeň štěstí.. prostě výtečné xD

21.02.2009 22:32:00 | Eylonwai

Skvělý, vážně :) máš SuperTip

25.01.2009 12:44:00 | á

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí