Ze života jedné dívky

Ze života jedné dívky

Anotace: Kapitola třetí

Sbírka: Arkány života

To, co vám tady vypravím, je příběh života jedné dívky, která žila ve měste, nespatřená, zapomenutá, osamnělá a roztříštěná, ale vyrostla na vesnici, milovaná, radostná, nápaditá a pokaždé znovu objevená.

Plakala hořce a smálá se sladce, utíkala za štěstím a neštěstím, hledala dobrodružství a nová přátelství, a vůbec přátelství, aby už konečně nebyla tak sama. Hledala někoho, kdo by ji naplnil, aby netrpěla ve své tiché vnitřní samotě, kterou si ssebou nosila všedním životem.

Byla pořád obklopena lidmi a hýřila vtipem, který nikdo neoceňoval, který zůstával nepochopen. Ba naopak, většina lidí ji za ten její humor, vtip a pozitivní myšlení odsuzovala a zavrhovala. Závist. Ta dívenka jen málokdy mohla být bezstarostná a svá. Spíš se většinu času chovala tak, jak se to po ní vyžadovalo.

Je to smutné, když někdo musí žít svůj život jako masku. Tak, aby s ním byla spokojena společnost, ale společnost už pak nezajímá, jestli je ten malý živáček spokojený se svým životem. Kdo by se zajímal o jednoho, když je v sázce spokojenost většiny.

Její život se skládá z mnoha příběhů, které do sebe zapadají jako puzzle, stejně jako život každého jiného z nás. Všechno do sebe zapadá. Jen je třeba přiložit i ty nejmenší a nejzapadlejší kousky, aby byl obraz celý.

Když mi to dovolíte, budu vám vyprávět některé její příběhy, které mě oslovily, a zenechaly stopy na mé duši. Jsou to příběhy psané životem. Některé veselé jiné smutné, některé tragické a jiné směšné. U některých se snad zasmějete, u jiných možná ukápne slza, ale pořád budou mít jedno společné. Ať už je napíšu jakkoliv, všechny mají pravdivý a skutečný základ.

Život.
Autor Morgana la Fay, 01.02.2009
Přečteno 302x
Tipy 1
Poslední tipující: Meiv
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Něco mi to připomíná.. Jenže bez masky se prostě dneska žít nedá:(

25.09.2009 17:31:00 | Meiv

Pf, tak ten konec zní hrozně proflákle.... ale furt ňa to zajímá..

26.02.2009 21:44:00 | fialová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí