Na poslední chvíli 3.díl

Na poslední chvíli 3.díl

Anotace: volné pokracování kratké povídky.

Nahá dívka se slzami v očích se snaží bránit trýzniteli údery na tvář i na jeho hruď. Trýznitel mezitím nabral sílu a dostává se do vedení, ve kterém krotí dívku a opět ji zavazuje ruce. Při snaze udělat uzel, dívka zakloněním hlavy udeří trýznitele do obličeje zátylkem hlavy. Krev z nosu nenechala dlouho čekat a tryskem se spustila. Vyděšená dívka, na nic nečekajíc dostává se z nezavázaných pout a trýznitele opět udeří, kopne do slabin. Trýznitel padá k zemi. Dívka z něj sundá kalhoty a tričko, kupodivu má čas se i obléct do těchto dvou věcí. A opět utíká. Napůl svlečený trýznitel se po nějaké době zvedne a opět běží za ní. Po pár minutách jí dohání. Dívka se přestala orientovat v místech kde je. Prásk a padá k zemi. Trýznitel jí udeřil větví, přes záda. Omráčenou jí bere a odnáší zpátky do budovy, kde byla dříve držena. Po cestě nazpátek, se dívka tíhou pronáší a tak jí pokládá na zem a odpočívá. Dívka, která je nějakou dobu při vědomí využije momentu trýznitelovy nepozornosti, rychle se zvedne a utíká nějakým směrem, neznámo kam. Trýznitel vyčerpaný opět za ní.
Blíží se večer. Každou sekundou se stmívá a dívka nachází velký dutý strom, do kterého se schovává. Tiše naříká ať tato noc. Toto běsnění rychle skončí. Dřepějíc pomalu usíná v kmeni stromu. Trýznitel zmateně pobíhá po lese a snaží se jí najít. Po dlouhém hledání usedne u velkého stromu a odpočívá. Netuší , že je opřen o strom, kde spí hledaná dívka
Autor jerremi, 09.02.2009
Přečteno 273x
Tipy 1
Poslední tipující: huhu10
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí