Svět

Svět

Anotace: původně slohová práce...:-D

Těžko říct. A to nejen tak. Svět je spleť mohotajícíh se třpytivých zvláštně se lesknoucích definicí na břehu Středozemního moře, jež více naž jakékoli jiné moře symbolizuje pevnost a nedobytnost a to i přesto, že kruté zálivy růžvých guminátorských streptoplazmatických a poněkud nekonvekčních vlnkovitých a značně komunisticky naladěných malířů, je na jeho břehu dnes a deně jakoby ani nevěděli, že máme pizzové období!
Což je v čirém rozporu s tím co říkají věrní zastánci strany lasagnovitých jako by ani neexistovala pseudosecesní pseudořekové, nemluvě o tom, že ta Eskymácka pakáž se už rzplizává do ruské vodky. Hodí se jim. A konec konců i tuleni, ač zcela jasně neheterosexuální se serou do věcí, které jsou zcela nevhodné pro mladé sovětské sexuchtivé dívky, nemyslím, že by někomu záleželo na barvě inkoustu, hlavně, že se mu nepodlamují kolena. Otec mávajíce rukama vyzdvihuje důležitost klasické rodiny před lezbickým párem. Ačkoli naprosto nerozumím tomu na co je člověku stetoskop! Zbytečnost něco jako demižón mdu na kvadrát s vínem. Nechutné. Vrchol nevkusu byl kdyžmi Veronika oznámila, že odchází z trvalého pobytu v jarském kině. Pokud si ovšem myslíte, že je to sympatický mladý muž ta se mýlíte je to kompletně nekompletní zakomplexovanec. Vlastně psanec. Čert ví co ta ženská vlastně je.

...Jež v říší elfů stojí u porodu ni větši achátu, jež v prstenu má na ukázováčku primátor!....

Takhle sametový kocour! Mercutio, z čeho bereš svá mortózní retrospektíva? Och! Jak nekonfliktní! Dej mi bůh takového manžela, Což to mluvím, drahý jistě, že tě miluji...Čtěte dál jinak se nedozvíte konec!
Můj bože, jak jen to mohl udělat takto si znás alkoholicky vystřelit jak morbidní.

Můžu tedy skončit?

Opona padá, byť jen málo pochopitelná byla...
Autor Madeline, 18.02.2009
Přečteno 277x
Tipy 9
Poslední tipující: Alizarin, Mounkey, carodejka, strašidýlko-střapatý, Eleonore
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

líbí!ST

20.02.2009 18:50:00 | Mounkey

děkuji..xD

19.02.2009 03:00:00 | Madeline

Jsi sikulka.

19.02.2009 00:27:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí