proč nejde zapomenout..

proč nejde zapomenout..

Anotace: myšlenka, city....for Heelys ?? opět?

Heelys ?(21:46):
tk te asi nekdy unesu strasne mi chybi tvuj dotyk
Liky ?(21:47):
mě taky, chtěla bych tě obejmout, aby bylo zase všechno na chvíli dobrý :(
...
Chtěla bych se schovat v tvém náručí, vdechnout tvou vůni a na chvíli vrátit čas. Chtěla bych být zase štastná.
Tolikrát jsem si přála, aby jsi byl na místě kde jsi stával každé z rán minulých , abych se k tobě mohla rozběhnout a nechat se sevřít v tvém nejistém obětí. Tolikrát jsem snila o tom znovu se přitisknout k tvé hrudi a poslouchat neklidný tlukot tvého srdce.
Kéžby to někdy šlo...
Ale je to jiné.
Každé ráno se vydávám přes půl města abych se mohla octnout v náruči někoho docela jiného než jsi ty. Tisknu se k němu ve strachu samoty a oplácím mu polibky jimiž bere všechny mé naděje a sny a zahazuje je v dál.
Každé ráno cítím jak mi po tváří stékají kapky slz, každéé ráno chci útéci...Každý večer když se od něho vracím, smutně usedám ke klavíru a trápím se se složitými notami, každý večer bojuju v pokušení hledíc na žiletku či otevřené okno a každý večer v slzách a zničená usínám...
Chtěla bych najít řešení, ale žádné neexistuje, pro něho dýchám a bez tebe nemohu žít, pro něj se směji a pro tebe pláču...
Proč nejde zapomenout ??
Autor Likynka, 04.03.2009
Přečteno 411x
Tipy 3
Poslední tipující: Kira.cool, R.
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí