Rozhovor s alter egem

Rozhovor s alter egem

Anotace: Jeden nemocný chlapec a jeho zlá polovina.

A:Dobrý den, mladý pane.
B:Dobrý den.Můžete mi prosím vás říct, jak jste se sem dostal?
A:To nevím, lidská mysli je dost složitá.
B:A co já teď s vámi?Přece tu nemůžete zůstat!
A:Byl jsem tu vždy, ve formě potlačených pocitů.
B:Takže jsem váš vytvořil já?!
A:Ano i ne.Celé lidstvo se naučilo potlačovat pocity, které si stejně najdou cestu ven, bohužel ve vašem případě došlo k rozdvojení osobnosti.
B:A můžu vás odsud nějak dostat?
A:Ano, můžete popřít všechny morální zásady, například zabíjením.Běžte a zabíte!
B:Pokud mi to pomůže....
Mladík uvěřil výplodům své choré mysli.Začal zabíjet a krást.Protože byl přesvědčen, že dělá dobrou věc, jeho zabíjení a kradení mělo určitou eleganci a tajemnou krásu.
Jednou ho však policie chytla.S jistotu na tváři mladík namířil pistoli na jednoho z mnoha policistů a střelil ho do srdce.Další výstřel byl ze strany policistů a prostřelil chlapcovi plíce.Pomalu umíral, a sledoval pohledy zvědavců, kteří kolem něho udělali kroužek.
A:Tak teď vás tedy opustím.Myslím, že jste si vedl skvěle.
Autor Kral.Ovoce, 11.03.2009
Přečteno 441x
Tipy 5
Poslední tipující: ilona, Lilly Lightová, Terulienka, její alter ego, Daerfëa
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Moc mi to připomnělo Malého prince a domýšlivce:-)Moc moc povedené!Ilona

11.03.2010 22:42:00 | ilona

Teda, to bylo zajímavé :)
Dávám tip!

20.03.2009 16:46:00 | Lilly Lightová

Děkuji za Vaše názory, až budu mít čas, pokusím se o lepší provedení :)

20.03.2009 15:01:00 | Kral.Ovoce

napad priam mrazivo genialny,spracovanie by ale mohlo byt skutocne o nieco lepsie :)

19.03.2009 18:52:00 | Terulienka

nápad moc pěkný, jen sepsat by to šlo o malinko líp..=)

11.03.2009 14:53:00 | Daerfëa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí