Svědomí

Svědomí

Anotace: Nejsme si zcela jistá,jestli to patří do povídek,ale někam jinam se mi to nehodí už vůbec.

To se nedá vydržet.Ten tlak v mojí hlavě je tak obrovský.Stoupá a zvětšuje se až mi v hlavě zní tisíce hlasů a každý říká:,,Udělej to,nebraň se a budeš jeden z nás.“
Jenže já nechci ale nevnímají mě.Pouze mluví a mluví.Říkají:,,Podívej se co jsi udělala.S tím chceš žít?No tak nebraň se.Už žádná paměť.Copak to nebyl tvůj sen?Nic si nepamatovat.Nic tě nebolí a všechno co bylo je jenom trapný sen“
Jenže já nechci.Určitě se to dá ještě napravit.Určitě není tak pozdě.Slyšíte?JÁ TO NAPRAVÍM.Zvládnu to.Jsme si jistá.Mlčte.Já to dokážu.Budu ta co to napraví.Co si opraví své chyby.Prostě chytnu zmizík a jedním tahem zmizí ta hrozná kaňka na papíře mého života.Ale ty hlasy stále mluví.Ptají se jak to chci napravit.Vždyť to nejde.Je to jeden z největších zločinů lidstva a zasluhuje přísný trest.Chceš umírat sama v hluboké jámě nebo chceš zapomenout na tu tíhu ve tvém srdci a stát se jedním z nás?Oni ti neodpustí.Nezáleží na tom jaká jsi byla před tím nebo jak jsi mladá.Slyšíš?Dav už běží.Běží si pro tebe.Vidíš ty světla?A slyšíš ten jejich hlas?Volá tě.Chce tě.Volá po pomstě.Tak se vzdej.No tak.Padni a oni na tebe nebudou moct.Je to jenom okamžik.Jen se nadechni a skoč.A budeš jeden z nás.Stan se taky svědomím a vyprávěj lidem v jejich hlavě svůj příběh.Znáš přece naše ne?Vraždy,znásilnění a krvavé zločiny jsou zakořeněné v každém z nás.Tak pojď a vyprávěj i svůj.Vždyť zradu tady ještě nemáme.
Autor Javorinka, 12.04.2009
Přečteno 252x
Tipy 2
Poslední tipující: no.signal, Radek.oslov.Šafárik
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavé, k přemýšlení ...

12.04.2009 10:38:00 | Anne Leyyd

Snad nevadí že to je tady...

12.04.2009 09:36:00 | Javorinka

je to povídka,není,kdo ví?.Každý z nás někdy tape,je to konstatování,řešení otazek,ale napad dobrý,asi spíš fejeton,ale vlastně je to jedno.

12.04.2009 09:34:00 | Radek.oslov.Šafárik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí