Bring me to life/Navrať mě do života!!! (2)

Bring me to life/Navrať mě do života!!! (2)

Anotace: A zase jeden malý kousek... Tentokrát to nevypráví Lumi ale je to z pohledu vypravěče...přemýšlet jako Lumi je totiž hrozně složitý...

Sbírka: Bring me to life

O pár hodin později..."He,Siece,to e toe ssta ycky toá neýkaka?"drmolil opile jeden gotik.Felicitas totiž za celou dobu neřekla ani slovo,a toho gotika,říkejme mu třeba Morfeus, to hrozně dralo."Co?" nerozuměla Silence,a Luminor se jí nedivil.Morfin nevnímal,protože se snažil Felicitas osahávat.Ve chvíli,kdy jí namol opilý Morfin začal zkoušet cpát ruku přez sukni do rozkroku,vykřikla a vyskočila od stolu,až převrhla židli.Morfin se po ní sápal,ale náhle ho chytila něčí ruka za pačesy a smýkla s ním o zem.
Ten někdo byl Luminor, který se na to již nemohl dívat. To, co udělal, bylo naprosto spontánní, Luminor nad tím vůbec nepřemýšlel. Morfin se zvedl a podnapile se na něj zadíval.
"Csi to dovoueš? Bdeš šhat na vlkýo Mfeuse???" drmolil Morfeus výhrůžně na Luminora. Kiro se přiblížil, protože nevěděl, jak to Luminor zvládne. Morfin se napřáhl a chtěl Luminora pořádně praštit, ale jelikož měl motoriku otupenou alkoholem, Lumimu stačilo se elegantně vyhnout. "Víc toho neumíš?" zdvihl Luminor obočí. Morfina to rozzuřilo a chtěl se na Luminora vrhnout, když tu mu kiro nastavil nohu a Morfin padal na Felicitas, která zhnuseně odskočila, takže ožralý Morfin padl hubou na zem. Ostatní Gothici se rozeřvali smíchy, protože je to velice pobavilo. Luminor se podíval na Felicitas. Když zjistil, že se na něj jaksi zasněně dívá, usmál se na ní tím nejhezčím měsíčním úsměvem, který mohl najít. Felicitas se v tu chvíli úplně rozzářila, že se Luminorovi zdála krásnější, než měsíc v úplňku.
Než však mohli cokoliv udělat, všimla si toho Silence a hned zavolala:" A hele, Lumi se nám zakoukal do Felis! Mno ale hochu, to neni nic pro tebe!!!" V tu chvíli Felicitasina tvář úplně zkameněla hněvem a smutkem. Rozzuřeně opustila pub, samozřejmě kabát nechala uvnitř. Luminor toho využil, sebral kabát, (měla černý se stříbrnýma hvězdama) a vyběhl za ní....
Autor Kagoru, 12.04.2009
Přečteno 257x
Tipy 1
Poslední tipující: Aki
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí