Clair de Lune

Clair de Lune

Anotace: Příběh o dívce ,která je nucená do něčeho co sama udělat nechce ,páč ublížila lidem.

Měsíční svit ozařujíc široké kraje.Ten správný čas na romantickou procházku.Ne však pro ni.Na břehu velikého jezera stojí dívka se slazami v očích a košili od krve.Odvrhli ji.Ale kdo? Ti kterým věřila a které měla ráda.
Kde je ,ale ten kvůli kterému stojí tady na kraji jezera?
Daleko.Daleko za lesy, za humnami.V nebi u svých andělů strážných.Tam kde není chlad,zrada ani bída.Tam kde jediný den je věčnost.
Co jí tíží? CO jí trápí? Její kamenné srdce.Srdce ,které ve své tvrdosti a pyšnosti odvrhlo člověka,který jí vždy věřil a měl jí rád.
Je tedy zlá? ANO-způsobila přece jeho smrt!Koukla se na hladinua spatřila odraz Luny.Luny ,která měla tvář toho chlapce a pobízela jí - ,,SKOČ!!tady už tě stejnak nic nečeká.Nikdo tě nemá rád.Jsi zlá,nemáš srdce.SKOČ!"
Neskočím!Nemohu za tvou smrt.Věřím ,že mě tu ještě něco čeká.Uplakaná se otáčí a spatří svou kamarádku .Na chvíli je šťastná ,ale pak pochopí ,že ona tu není aby jí odvedla.
,,Jsi kámen.Jenom přítěž.Patříš na dno jezera!"vykřikla.
Autor L.o.r.r.a.i.n.e., 13.04.2009
Přečteno 229x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Páni, tohle se mi líbí x) máš to krásně napsané, ale dávej si pozor na to, že za čárkami a tečkami se píše mezera (není to kritika, je to pomoc =D) Jiank vážně super x)

21.04.2009 17:47:00 | Sasanka18

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí