Miluju tě

Miluju tě

Anotace: Otřepaná fráze...ale jen tehdy, když je vyřknuta nadarmo...

Občas si řikám, jestli jsem pro tebe doopravdy důležitý. Vím, že řikáš, že ano, ale ženy často předstírají. Já jsem jeden z těch co radši slyší špatně věci, než milosrdné lži. Zajímalo by mě, jestli si na mě za takových deset let budeš pamatovat, protože já na tebe nejspíš nikdy nezapomenu. Pokaždé když budu usínat, uvidím, jak si opatrně dáváš vlasy za uši, jak se nervózně koušeš do tváře, jak si sama pro sebe potichu zpíváš. Až budu umírat, budeš to právě ty, koho v duchu uvidím.
Pro tebe je to mezi námi možná neviný flirt, netušíš, že já na tebe myslím už celých pět let. Za tu dobu jsem měl mnoho žen, ale žádná pro mě neznamenala ani zpoloviny tolik, jako pro mne znamenáš ty. Ani jedné z nich jsem nemohl říct ,,Miluju tě" svobodně a bez výčitek svědomí. Ty to asi nevnímáš, ale pro mě je to, že vedle tebe můžu aspoň chvíli beze slova ležet učiněný zázrak. Nejspíš na mě zapomeneš během měsíce a poohlídneš se po někom jiném. Nevím, co by se muselo stát, abys mi mohla říct ,, Miluju tě", ale tuším, že by to bylo něco, čeho nejsem schopen.
Měl bych být rád za to, že tu vedle tebe ležim, ale já nemohu, protože musím přemýšlet o tom co bude. Vím, že bych si měl užívat toho, co je právě teď a tady. Ale copak to jde, když se bojím, že to co je, nebude trvat dýl než je tahle chvíle? Možná, že láska spočívá vtom, že má jeden strach o druhého a celý život se strachuje, že o něj příjde. To by potom byla láska pouze touha a strach spletený dohromady. Má vubec cenu se o něco snažit, když to stejně nebude trvat věčně? Je lepší štěstí nepoznat, abych se potom nemusel trápit a nebo být šťastný aspon chvíli, abych věděl jakě je, zažít ten osvobuzují pocit, kdy člověk nepřemejšlí, ale prostě jen žije? Já jsem si vybral druhou možnost. Vlastně nevybral. Štěstí si vybralo mě. Myslím, že nemá cenu se mu schovávat.
Slyším tvé pomalé oddechování, máš klidné spaní. Jestli pak tě někdy trápí to, co nedá spát mně? Přál bych si umřít práve teď, kdy mám vše, co si mohu přát. Ale to bych potom nemohl být šťastný, protožr jsem štěstí opustil. Když tak uvažuju, asi nikdy nebudu uplně spokojen.
Doopravdy bych s tebou chtěl být napořád, ale bojím se, že bych ti ublížíl. Bojím se, že bych udělal neco špatně. Něco, co by způsobilo, že bys mě začala nenávidět.
Naposledy ti do ucha pošeptám ,, Miluju tě" a odejdu do tmy, navždy přemýšlet o tom, jak by můj život vypadal, kdybych vedle tebe zůstal spokojeně ležet a neodešel. Doufám, že dokážeš být šťastná i beze mne, protože nechci, aby ses trápila tak, jak se budu trápit já. Zbytek mého života si nejspíš budu říkat, co právě děláš. Jednu výhodu to ale má, neuvidím tě, že se trápíš.
Autor Košťák David, 27.10.2005
Přečteno 591x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

...
tohle jsem raději číst neměla
...

17.07.2006 09:01:00 | Zamilovaná do nezamilované doby

Slyším tvé pomalé oddechování, máš klidné spaní. Jestli pak tě někdy trápí to, co nedá spát mně? Přál bych si umřít práve teď, kdy mám vše, co si mohu přát. Ale to bych potom nemohl být šťastný, protožr jsem štěstí opustil. Když tak uvažuju, asi nikdy nebudu uplně spokojen....

v životě si nemůžeme být jistí ničím ani nikým, koho nám osud přivedl před práh naší duše. Kdyby tomu tak bylo, nezbylo by z nás nic víc než jen snůška zhýčkanosti, vše bychom měli na dosah, žádná kolečka by nás neposouvala kupředu...byl by to vůbec život?

Ale to, jak popisuješ některé okamžiky, až bere dech. To, jak popisuješ lásku, myšlenky těch druhých, když opravdu nemůžeme usnout a donekonečna se ptáme noci, jsme vůbec šťastni?O čem se tomu druhému zdá? Je v jeho snech alespoň malinký kousek pro nás?
Měj se moc hezky, ty co vyhlížíš svou dívku s pomeranči. Někdy zase zavítám:o)

11.04.2006 16:15:00 | Sunny

Je to fakt krásný.. takhle uvažovat, hodně to na mě zapůsobilo, možná proto že tenhle styl psaní se mi líbí a ráda bych někdy napsala něco podobnýho..

01.02.2006 20:34:00 | Saen

Děkuju za komentář...tentokrát byl pro mne velmi důležitý.
O téhle povídce jsem dost pochyboval a nervozně čekal na první komentář...Děkuji

28.10.2005 22:20:00 | Košťák David

Dobrá práce Dave..
Možná, že láska spočívá v tom, že má jeden strach o druhého a celý život se strachuje, že o něj příjde. To by potom byla láska pouze touha a strach spletený dohromady.
...hodně jsi tady zauvažoval a docela do hloubky..o slovech..-miluji tě toho bylo napsáno už hodně, ale přec myslím, že jsi sem přinesl něco nového..

28.10.2005 21:18:00 | WhiteShadow

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí