Evžen a Konrád...Hledají dokonalou oponu

Evžen a Konrád...Hledají dokonalou oponu

Anotace: ..:-D

Sbírka: Evžen a Konrád

Evžen: Ne...ne...ne....Povídám opona má být červená a sametová, jako byla vždy dle tradice, snad jen naše národní divadlo je vyjímkou, ale to jen protože jsme byli utlačováni.

Konrád:Řekl jsi ať se zapojím.Tak navrhuji tu se značkou Shell.

Evžen: A jakou to má dobrý bože kulturní hodnotu, můj milý zaostalý příteli?

Konrád: Jistě velkou...Ale pokud se ti Shell nelíbí můžeme tam dát i tu s logem OMV. Ačkoli budu trpce zklamaný.

Evžen: Ale já myslil...Něco co má cenu...

Konrád: Cenu má jedině ropa.

Evžen: Já myslel duševní!

Konrád: Však já také...Představ si jak ti ropa protéká mezi prsty, její vůně...

Evžen: Propána! Mám snad dopustit aby se naše nejlepší hry hráli za logem tak komerční firmy. Mám snad dopustit aby samotný Shakespear vstával z hrobu a chodil mi nadávat jakéto ponížení pro něj znamená, hráti jeho geniální hry když kdykoli je pauza nebo přestavba uvidí publikum jen logo té odporné komerční firmy? A co Oscar Wilde, co by tomu asi řekl? Cožpak je možné takto prznit umění..Jsi ty vubec umělec? Co to tam děláš? Kam se to zase hrabeš?

Konrád: Hledám ropu.

Evžen: Tady před obchodem "všechno pro opony"?!

Konrád: Jistě cítím, že tento název mi přinese štěstí.

Evžen: Jak dojemné... Ale nebylo by lepší nejprve vybrat tu oponu?

Konrád: Ale tu už jsem obědnal.

Evžen: S jakým obrázkem?

Konrád: S dickem.

Konrád: Ale jistě...Dickingse...mám také rád.
Autor Madeline, 16.06.2009
Přečteno 214x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí