Co všechno může zažít jedna hloubá puberťačka a policajt co jí chce pomoct?

Co všechno může zažít jedna hloubá puberťačka a policajt co jí chce pomoct?

Anotace: Každý má někoho koho má moc rád a nemusí to být ani nikdo z rodiny ani nikdo ským chodítí. Můžet mít jednoho človíčka rád jenom proto že ho něják zaujme...nebo něčím osloví...a nebo jen tak bez nějákého významného důvodu :) /předem se omlovám za hrubky/

Když jsem se před několika lety rozhodl, že půjdu k policii myslel jsem si, že je to ten nejlepší nápad, který mě kdy napadl. Když jsem dostudoval tak jsem se šel přihlásit k policii, jakožto městský strážník. Dlouhou dobu jsem chodil po Václavském náměstí a tam jsem ji poprvé potkal tehdy jí bylo teprve 12 let, ale jak jsem se později dozvěděl tak to byl její bratr, který do toho gangu zlodějů a sprejerů dostal.

Myslím si, že kdyby Elis byla moje sestra nikdy bych jí to nedovil.
Už ve 13 letech uměla celkem slušně řídit auto. Dokonce bych řekl, že jezdila skoro nejslušněji z celého ničemného gangu.

S Elis jsem se seznámil poprvé, jako úplný nováček u policejního výslechu. Ten den měla na sobě černé džíny, koženou bundu a šátek.

Její přestupek nebyl až tolik vážný, jelikož se je jenom hlídala a ti co sprejovali stejně utekli. Elis jsem chvíli neúspěšně vyslýchal a pak jí odvez v mém autě, jelikož hrozně ječela a nadávala, když jí kolega chtěl odvést v policejním autě.
Od té doby spolu celkem vycházíme i když pro ní jsem jen pitomý fízl.

Časem jsem si u ní získal důvěru, jelikož mi tak trochu připomínala mou mrtvou kamarádku pomáhal jsem jí z problému a dokonce jsem jí i jednou hradil právníka, ale mě to nevadilo. Elis se pak ke mně chovala aspoň jako k jediném policajtovi slušně.

Jednou se Elis stala ta nejhorší věc co se může holce v 15-ti stát. Někteří z lidé z gangu, ve kterém Elis byla začali fetovat. Mezi těmi lidmi byl i její brácha Kirk, který jí umřel v náruči.

Když jsem k Elis přijel někdy kolem třetí hodiny ranní. Byla celá ubrečená a její obličej byl černý od rozteklé řasenky. To byl taky den, kdy jsem poprvé poznal její rodiče tedy nejdřív její matku, jelikož její otec byl na záchytce.

Její matka byla prostitutka a její otec byl po Praze známý výtržník co byl často ve vězení nebo na záchytce.

Bylo mi Elis líto. Elis jsem psal v tu dobu často smsky, jelikož mi jí bylo hrozně líto.

Elis to v tu dobu měla hodně těžký. Kirk vedl totiž celý gang a o jeho místo se zajímalo dost lidí, ale podle pravidel v gangu je měla vést Elis, která splňovala všechny požadavky (musela se třeba porvat s nejsilnějším klukem z gangu i když jí zlomil ruku položila ho na lopatky). Elis se stala vůdkyní gangu po svém bráchovi.
Asi dva měsíce po Kirkově smrti umřeli další dva lidi z gangu ze stejného důvodu. Začali brát pervitin a větší dávka je zabila.

Elis si musela najít za ty dva náhradu a tak přibrala pár nových lidí. V tu dobu jich v gangu bylo 14 z toho 9 kluků, kterým se nelíbilo, že gang vede holka, která je mladší než oni. Elis ale vymyslela skvělí plán. Začala chodit s klukem, který se jí nejvíc líbil a který na ní nejvíc tlačil kvůli vedení gangu. On byl spokojený, jelikož Elis byla velice hezká a chytrá a Elis byla spokojená, že je v gangu klid a že konečně chodí s klukem svých snů.

Byl jsem sice rád, že už se tolik netrápí smrtí Kirka, ale nebyl jsem rád z Robina. Byl známá firma, když jsem si četl jeho spis tak musím uznat, že na dvacetiletého kluka toho tam bylo dost. Od malých krádeží až po podezření za vyloupení herny.

Pak jsem dlouho o Elis neslyšel tedy až do jejích 17. Mě jsem chvíli pocit, že Elis se třeba změnila a že už s nimi není, ale spletl jsem se. Elis pořád chodila s Robinem a vypadala spokojeně. Viděl jsem je jednou jak šli spolu do kina a tak jsem byl rád, že je Elis šťastná.

Dva dny poté co jsem ji viděl jsme měli nahlášeno, že někdo přepadl malou pobočku jedné nejmenované banky. Přijel jsem se svým kolegou do nejdřív k bance. Uviděl jsem ji přes prosklené dveře. Byl jsem si jistý kdo tam byl. Elis měla v ruce pistoli a mířila na jednu paní. Robin mezi tím bral peníze a dalších pět lidí tam hlídali zajatý personál a lidi co si šli pro peníze.

Chtělo se mi brečet co to Elis udělala. Už jsem ji viděl jak j v nějakým vězení. Byl mi jí líto. Přišel jsem za hlavním vyjednavačem a řekl mu kdo tam uvnitř je a doufal že jakkoliv pomůže, ale jak si to vyslechl tak mě hnedka odbil. Mezi tím se připravovala speciální jednotka.

Musel jsem něco udělat vždyť Elis jsem měl rád jako dceru. Vždycky mi mohla věřit přece se na ní nevykašlu. Najedno se rozdrnčel můj telefon. Volala mi Elis a řekla: „Vidím tě venku, promiň a děkuji za všecko co jsi pro mě udělal, mám pro tebe ještě jednu věc co potřebuji, řekni všem ať před bankou čeká do deseti minut auto.“ „Ano jistě to jim vyřídím a dávej na sebe pozor.“ Tato slova ze mě vypadla. Okamžitě jsem to oznámil hlavnímu vyjednavači.

On řekl, že těmto podmínkám nevyhoví. Já už jsem začínal být pěkně nervní. Věděl jsem jen jedno musím Elis pomoct. Jakkoliv pomoc.

Rozeběhl jsem se do banky můj kolega mě chytl za rukáv, ale spíš ho urval a já běžel dál. Když jsem vběhl dovnitř Elis na mě vyjeveně koukala. Namířila na mě a já se v duchu začínal loučit se životem. Elis pustila paní, která už dávno omdlela a se žuchnutím dopadla na zem.

„Co to tady vyvádíš“
„Nic jenom ti chci pomoct“
„Mi teda pomáháš teď tě budu muset zabít“
„Elis, nedělej to,prosím“
„Co se tady děje.“ Přerušil nás Robin.

Elis mu to řekla. Robin mi pokynul a zašeptal mi do ucha: „Vypadni ven a zařiď nám odsud odvoz.“

Okamžitě jsem se otáčel a chtěl vyjít ven. Od této chvíle je v tom trochu zmatek. Dovnitř vtrhli jednotka rychlého nasazení a mě jeden dobrák kopnul do obličeje. Vím, že mi tekla krev z nosu a pak ty výstřely.

V protokolu je že první střílel Robin, což není pravda jelikož robina se chytal za nohu ,s které mu tekla krev takže střílel někdo z jednotky v tom začala divoká přestřelka zbývajících pět členů gangu začali střílet na jednotku. Elis, když mě viděla ležet na zemi tak ke mně přišla a držela mě v náruči a dotáhla mě pod jeden stůl. Pak řekla ať tam počkám a sama šla na smrt, kdybych věděl co de dělat určitě bych jí v tom zabránil.

Šla pro Robina a cestou pro něj jí někdo střelil do ramene došla k němu a táhla ho ke mně pod stůl další výstřel a Elis to schytala do nohy už se skoro plazila když jsem k ní přišel dovlekl jsem jí a Robina pod stůl Robin to měl už zpečetěný dostal to do nohy a ještě do asi dvakrát do břicha. Nemohl dýchat měl prostřelené plíce a tak se tam dusil Elis byla celkem v „pořádku“ jenom měla dva čistě průstřely ramene a nohy bylo mi jí líto viděla umírat dalšího člověka, kterého měla ráda. Mezi tím zatkli zbytek gangu a pak nechápu proč začali střílet do stolu ,za kterým jsme byli schovaní.

Křičel jsem ať to nedělají, že je tam jeden mrtví a jedna zraněná dívka oni mě, ale neslyší Můžu si volat jak chci a střílejí po nás musím Elis zachránit. Udělal jsem ze sebe živý štít aby se jí nic nestalo.

Trefili se i do mě jednou, dvakrát pak přestali střílet. Ležel jsem na zemi vedle mě ležela vyčerpaná Elis a vedle ní mrtvý Robin, kterého tak moc milovala.

Z dálky jsem slyšel záchranku. Už jsem neměl moc sil, ale říkal jsem jak nejhlasitěji šlo: „ Zachraňte Elis“.

Začali se mi zavírat oči. Slyšel jsem z dálky hlasy, že, že Elis ztratila moc krve a že jí už nedokáží pomoct a že ten muž (tedy já) zřejmě tak umře na vykrvácení.

Vnímám už jen houkání houkačky a že jedu v záchrance. Už neudržím víčka otevřené a tak zavírám oči, ale ještě jednou naposledy se musím zeptat na tu otázku: „ Žije Elis?“ Doktorka mi řekla jedno nejbolestivější slovo co můj mozek nepochopil: „Ne“

A pak jsem zavřel oči a když sem je otevřel viděl jsem jen své tělo od kterého se tak rychle vzdaluji. Ještě jsem všem na světě naposledy zamával a pak jsem je všechny uviděl. Elis, která objímala svého bratra Kirka a Robina ,který byl při plném vědomí a plácnul mě po zádech.

„No, nemyslel jsem si, že seš tak statečném fízl.“ řekl Kirk.

Ale stejně si musím položit otázku: „Opravdu jsem Elis zachránil???"
Autor smile sun, 24.10.2009
Přečteno 499x
Tipy 1
Poslední tipující: Ellie01
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí