Blbej fór a cigareta v kapse.

Blbej fór a cigareta v kapse.

Anotace: 1. kapitola. Zatim o ničem =D

Sbírka: Halloween se Simple Plan

Den pomalu končil a chystala se noc, byt číslo 56 byl prázdný. Najednou se prudce otevřely dveře, dovnitř vešel vysoký kluk s tmavě hnědými vlasy. Potetovanou rukou šáhl na kliku a opět dveře zavřel.
,,Kluci jste tu?" zavolal, ale nikdo se neozval. Pierre se usmál a vytáhnul z kapsy u kalhot krabičku cigaret, vyndal jednu cigaretu a zapálil ji.
,,To je dobře, že tu nejsou, nemusím chodit na balkon." spokojeně vydechoval cigaretový kouř Pierre. V tom se znova rozlítly dveře a do pokoje se vřítili David s Jeffem. Pierre se lekl a strčil si cigaretu do kapsy u kalhot.
,,Sakra, tady to smrdí, jako kdyby tu někdo kouřil." Natahoval nos Jeff, jakmile dořekl tuto větu, upřely se pohledy obou na Pierra, nikoli kvůli tomu, že on jako jediný kuřák z party má na svědomí smrad v bytě, ale kvůli tomu, že skáče po pokoji a kouří se mu z kapsy u kalhot.
,,Sakra, to cigáro mi zapálilo kapsu!!!" řval Pierre.
,,Pierre, sundej si kalhoty!!!" ječel David. V tom se otevřely dveře a vešel Chuck se Sebem.
,,Sebe, to nebylo vtipný, já tam čekal dvě hodiny!" řval naštvaný Chuck na smějícího se Seba.
,,Ale Chucku, vždyť to byl jen...." nestačil doříct Seb, protože si všiml skákajícího Pierra a ječícího Davida. Seb neváhal Pierrovi pomoci, popadl vázu, vyhodil květiny, které v ní byly a chrstl vodu přímo Pierrovi na kalhoty. Pierre se zastavil a oddychl si.
,,A mám po kalhotách." prohlížel si vypálenou díru v kalhotách Pierre.
,,Pierre, ty jsi tu kouřil." začal mu vyčítat Jeff.
,,Ale, jenom jednu cigaretku." díval se na ně Pierre pohledem zvaným ,,psí oči". Kluci se na něj nemohli zlobit a tak jenom vyvětrali a víc už to neřešili.
,,Sebe, ale s tebou jsem to ještě nevyřešil." obrátil se na Seba Chuck. Seb se zasekl v půlce kroku a pomalu se otočil, za nim stál Chuck se založenýma rukama a díval se vyčítavým pohledem.
,,Vždyť to byl jenom fór." vysvětloval Seb.
,,Pěkně blbej, jako ty." vrčel Chuck.
,,Co? Co se stalo?" ptal se Jeff.
,,Ten blbec, mi poslal na mejl fotky týhle holky a pozval mě jejím jménem a rande." ukazoval Chuck klukům fotku holky za kterou se Seb vydával.
,,Jé s tou mám zejtra rande." ukázal na fotku David. Seb se raději vypařil do svýho pokoje, protože se obával, že Davidovi všechno dojde, ale nedošlo, kluci mu to řekli.
,,Sebe, to neni vtipný." slyšel Seb za dveřmi Davidův hlas. Seb jen něco zabrblal, lehnul si do postele a spokojeně usnul.
Autor Comeau, 05.11.2009
Přečteno 364x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí