Válka o jogurt a dobrý nápad

Válka o jogurt a dobrý nápad

Anotace: 2. kapitola FF o Simple Plan. Taky moc děje nemá xD

Sbírka: Halloween se Simple Plan

Ráno se Jeff probudil, pomalým krokem sešel schodiště a zamířil si to do koupelny. Rukou šáhl na kliku a dveře otevřel. Jeho pohled se upřel na Davida česajícího si vlasy a vonícího se voňavkou.
,,Co blbneš, takhle poránu." zabrblal rozespaný Jeff.
,,No, vždyť mám dneska to rande né?" vysvětloval David a tvářil se, jako by Jeffem pohrdal. Jeff chvíli nic neříkal, ale po chvíli propukl v smích. David to nejdřív nechápal, ale pak mu došlo, co mu včera kluci říkali.
,,Já toho Seba zabiju, ze mě si srandu dělat nebude." svraštil obočí David, popadnul skleničku s ledovou vodou a vydal se do Sebovo pokoje. Tiše se vkradl do pokoje, proplížil se k Sebově posteli a vylil ledovou vodu ze sklenice přímo Sebovi na hlavu.
,,Áááááááá, to je ledový!!!!"slyšel Jeff ze Sebova pokoje. Jeff se jenom usmál a pokračoval v mazání chleba marmeládou.
,,Kdo to tu zase řve???" mnul si oči Pierre.
,,To ten debil, mě polil studenou vodou." odpovídal Seb vybíhající ze svého pokoje a sušící si vlasy polštářem. Pierre se na něj jenom podíval a obrátil oči v sloup. Všichni pomalu sešli ze schodů a nahrnuli se do kuchyně. U ledničky začla rvačka.
,,Ten poslední jogurt je můj." hlásil Chuck.
,,To si nemysli, protože je můj." začal vrčet Pierre a popadl kelímek s jogurtem. Chuck se za ním rozběhl, aby mu vytrhl kelímek z ruky. Oba se tam honili asi pět minut, ale pak Chuck Pierra dohnal a povalil ho na zem. Oba se začali přetahovat o jogurt, najednou se kelímek jogurtu rozmáčkl a všechen jogurt byl na zemi.
,,Hm, to si uklidíš." ukázal rukou na rozmajzlej jogurt Pierre.
,,Co, proč já? Ty jsi ho rozmáčknul." ohradil se Chuck.
,,To sotva, já to uklízet nebudu." hodil hlavou Pierre.
,,Mám nápad, uklidí to Seb, za ten jeho fór." plesknul se Chuck do čela. Všichni (až na Seba) to odkývli a tak Sebovi nezbylo nic jiného než vzít si hadr a podlahu vytřít.
,,Jé, zejtra je halloween." oznámil klukům Jeff stojící u kalendáře.
,,Sakra, já nemám masku." začal vyvádět David.
,,Kluci, co takhle dneska vyrazit na nákupy, nakoupíme masky a halloweenskou výzdobu, aspoň bude sranda." navrhl Seb a šel odnést hadr.
,,Jo to by šlo, ale Sebe, ten hadr nejdřív umyj." souhlasil Chuck. Stejně jako Chuck všichni souhlasili a tak se všichni naskládali do Davidova auta a vyrazili na společné nákupy.
Autor Comeau, 05.11.2009
Přečteno 320x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí