Pořád jenom hádky

Pořád jenom hádky

Anotace: 5. Kapitola FF Halloween se Simple Plan.

Sbírka: Halloween se Simple Plan

Kapitola 5.

pořád jenom hádky

,,Tak jdeme vyrobit ty masky ne?" vzpoměl si, co chtěli dělat Seb. Všichni se rozběhli do svých ložnic a přinášeli si lepidla, papíry, látky, nůžky....Akorát David se opřel o zeď a všechny pozoroval.
,,Ty nebudeš mít masku?" zarazil se Pierre.
,,Já už masku mám." řekl hrdě David.
,,Cože?" divil se Chuck. David zašmátral v igelitové tašce, kterou před chvíli přinesl z auta a vyndal z ní kostým kočičí ženy. Kluci se na to podívali a začali se smát.
,,Proč se tlemíte?" nechápal, proč se smějí David.
,,Ty v tomhle chceš jít na halloween?" smál se Seb.
,,No a proč ne?" díval se na kostým David.
,,Vždyť to je kostým kočičí ženy." utíral si slzičky od smíchu Jeff.
,,Cože? Tak proto se ten prodavač tlemil." lekl se David.
,,A co sis myslel, že to je za kostým?" ptal se Chuck.
,,Batman." špitl David tak, že ho skoro nabylo slyšet, ale kluci ho slyšeli. Začali se smát ještě víc než předtím, ale Davidovi do smíchu nebylo.
,,Víte co? Já půjdu za kočičí ženu." rozhodl se David. Kluci se ihned přestali smát.
,,To myslíš vážně?" zeptal se Pierre. David přikývnul a kluci chytli totální výtlem. David jenom něco zavrčel a šel zkusit jestli mu kostým padne.
,,Kluci, měli by jsme začít, jinak to nestihnem." vzpamatoval se Jeff. Kluci to odsouhlasili a pustili se do práce, ale dlouho pracovat nevydrželi, protože jim David přišel předvést jak mu kostým padne a že na něm neni nic směšnýho. Jakmile ho kluci uviděli svalili se smíchem na zem. Davida se to dost dotklo a tak uraženě odešel do svojí ložnice. Kluci se asi po čtvrt hodině vzpamatovali a pustili se do práce.
,,Já pudu za Supermana." vymyslel Pierre.
,,To asi nepude, protože Superman by měl bejt super a to ty rozhodně nejseš." šťouchl do Pierra Chuck.
,,Co tim chceš říct?!" popadl Chucka kolem krku naštvaně Pierre.
,,Vůbec nic, ty seš fakt super, ještě víc než Superman." řekl radši Chuck. Pierre ho pustil a začal střihat červenou látku na plášť.
,,Ach jo já vůbec nevím za co mám jít." masíroval si krk Chuck, protože ho po Pierrovo pevném stisku ještě trochu bolel.
,,Tak můžeš jít za Vřískota, máš totiž takovej podlouhlej ksicht." poradil mu Jeff.
,,Hm, vtipný ty dýně." zašklebil se Chuck.
,,Já nepudu za dýni." začal rudnoud Jeff.
,,Teď vypadáš spíš jako rajče." ukazoval na rudého Jeffa Seb. Kluci se začali smát a Jeff uraženě odešel do svého pokoje.
,,Já pudu za upíra!" plesknul se do čela Seb.
,,No to nepudeš za toho pudu já." poznamenal Chuck.
,,Cože? Ty deš přece za Vřískota." dal si ruce vbok Seb.
,,Já za něj nepudu!!!" naštval se Chuck.
,,Kluci nehádejte se tady.Ty Sebe pudeš za upíra, ty Chucku za vřískota, Jeff pude za dýni, David za kočičí ženu a já za Supermana.A už se o tom nehodlám bavit" rozhodl Pierre. Chuck chtěl nesouhlasit, ale brzy si to při pohledu na svůj krk rozmyslel.
Autor Comeau, 16.11.2009
Přečteno 274x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí