Sratchka

Sratchka

Anotace: Prostě Sratchka..jestli máte Skype najděte si Jacka Skunkera-nebo-li Jack Skunker..to jsem já

V mé hlavě se odehrávají tisíce myšlenek, ale já nejsem sto ani jednu zachytit, protože můj mozek je příliš zpomalený omamnými látkami. Možná proto ve škole propadám ze všech předmětů. Proč fetuji? Protože mě tenhle svět nechápe a já nechápu jej. Někdy si prostě připadám strašně mimo, jako by bylo všechno pouze sen. Určitě si myslíte, že to je skunkem, ale musím vás ujistit, že to tak není. Bohužel.Tyto stavy mám asi už od 5.třídy, ale zvykl jsem si. Další můj neduh je, že si neuvědomuju, že existuju. Takže pro mě moje rodina a nikdo, kdo mi je blízký, vůbec nic neznamená - viz má úvaha Paranoidní Neznámo. Taky nemám čich a žlučník a ještě ke všemu nosím brýle. Jack Skunker je prostě vyděděnec společnosti a proto hulí!
Autor Jack SKunker, 28.11.2005
Přečteno 444x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak nevím...jestli je to správný, nebo hustý...jak tady všichni píšete. Každopádně to vě mně něco nechalo, píšeš hezky. je z toho jasně cejtit depka a nepochopení všech ostatních a tak nějak ty pocity jsou celkem jasný.Každej máme depky a každej je řeší jinak...tak jsem tak chtěla napsat, že je ještě dobrý, když to řešíš vypsáním...u toho bych zůstala.
Měj se fajn...Zdarec Bára!:o)

24.11.2006 18:19:00 | Barunka=o)

A stojí to aspoň zato? Já kouřím jenom obyčejný cigára, ale marijánku asi začnu..brzo. Je to dobrý?
Hm..jinak si to napsal hezky, to se musí nechat :)

15.08.2006 08:45:00 | -Jojo-

""To je strasne spravny a husty ! :D""

heeeeeeeheeehheeeh

já se i směju jak kretén

01.07.2006 15:03:00 | IX325

Hm ale já nehulim trávu.Já hulim SKUNK!

10.12.2005 12:51:00 | Jack SKunker

nebuď línej voe a dělej se sebou něco. zhulil sem v životě vagón trávy a lepším mě to neudělalo. ani jsem na svoje trable nezapomněl, spíš naopak. jednoho dne se probudíš a pochopíš.

01.12.2005 18:37:00 | LoT

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí