Lovecká sezóna

Lovecká sezóna

Anotace: není všechno zlato, co se třpytí...

Sbírka: Ve jménu noci

Kdesi v hloubi mozku se skrývá ten tajemný pocit. Dokázat svou lidskost a svou nadřazenost. Je to pozůstatek nebo dar od předků? Možnost pocítit moc je velice lákavá nabídka. Primitivní touha se blíží a následuje to nejkrásnější uspokojení, jelikož je tak rychle dosažitelné. A zvíře musí zemřít!
„Nejsem žádným vegetariánem a nikdy nebudu. Jako člověk jsem se narodil a jako člověk zemřu. Jsem šelma? Ne, jsem primát. Nezabíjím pro hlad, zabíjím pro zábavu. Popadnu svou brokovnici, nabiju, zamířím a pak….? Zbožňuju jak se zajíčkovi zacukají nožičky ve smrtelné křeči. Dostanu pochvalu za perfektní střelu a už mířím na dalšího. A co je na tom nejlepší? Ta žranice, která bude následovat po vydařeném lovu. A zvíře musí zemřít!“
Už troubí…lovu zdar…zvířeti zmar…už troubí. Krok za krokem vlhkou travou. Zbraň připravená ke střelbě, stačí jen zamířit. Vlhkost lesa je cítit na každém místě v okolí. Vůně nedaleko rostoucích borovic dokonale vykresluje atmosféru. Slunce dnes odmítlo vstát, místo něj se rozlila po krajině zvláštní šeď. To však nebrání střelbě. A zvíře musí zemřít!
Ošetření populace daného druhu. Regulace je nutná, aby nedošlo k přemnožení. A navíc?...Společenská zábava pro elitu. Může být zabíjení zábavou? Kdesi v hloubi lidské duše přežívá zvíře. A zvíře musí zemřít!

----------------------------------------------------
Dá se ten den označit za tragédii? Mozky až příliš přemýšlí, proto dokážou ten den označit za tragédii. Kdesi v hloubi mozku se skrývá velice zvláštní schopnost chování. Dokázat svou lidskost a svou jednotu vůči nepříteli. Je to nový pocit ? Spíše nevyzkoušený, ale kdesi hluboko v lidech skrytý, zlaté dědictví od zvířat. A zvíře musí zemřít!
Tvor tak krutý, že dokáže zabít člověka. Proč krutý? Z jakého důvodu totiž zabíjí…pro zábavu. Jak úžasné je hnát, hnát, až udýchaní už neví, kam skočit, kam se schovat. Nedokážou už nic jiného než prosit. A jak krásná je smrtelná křeč, kdy život opouští jejich tělo. Úlovek je náležitě v komunitě oceněn a může nastat pokračování. A zvíře musí zemřít!
Už troubí…lovu zdar…člověku zmar…už troubí. Přelétat nad jejich hlavami, zbraň připravená k zabíjení, stačí jen zamířit. Prach města víří vzduchem. Zápach kanalizace dokonale vykresluje atmosféru. Slunce se dnes rozhodlo zapadat o něco později, zabalilo se do rudého hávu, aby naznačilo, že dnes poteče krev, dnes si smrt brousí svou kosu. A člověk musí zemřít!
Ošetření populace daného druhu ? Regulace je nutná, aby nedošlo k přemnožení. Kde se vzalo právo na toto uvažování? Síla…silnější ( mocnější) vítězí…není to válka, je to lov. Společenská zábava pro elitu. Kdesi v těch tvorech přežívají jejich předci…zvěř…A zvíře ? Zvíře musí zemřít…
Autor Paulus Septimus, 07.12.2009
Přečteno 299x
Tipy 2
Poslední tipující: KockaEvropska
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí