Wang a kniha o Judu

Wang a kniha o Judu

Anotace: Druhý příběch Wanga Chunga pojednává o tom, že některé dárky je lepší nekupovat...

Sbírka: Příběhy Wanga Chunga

Jednou šel Wang kolem knihkupectví a pomyslel si, že by mohl koupit otci k narozeninám taky nějakou knihu. Otec většinou seděl u stolu a četl si, většinou už přes týden staré noviny. Tak si je otec a matka četli asi třikrát, než Wang našel na ulici nějaké jiné. Přemýšlel, co mu koupí. Napadl ho Domácí kutil, ale když si vzpomněl, jak na máminu řeč, že by se mělo uklidit, odpovídal otec vždy, že má práci a šel do hospody, rychle ho nápad přešel.

Otec sice v mládí zkoušel vyrobit Perpetuum mobile ze staré pračky, ale jeho máma mu to zakázala, když zjistila, že z ní zapomněla před vyhozením vyndat manželovy toxické boxerky. A tu Wang uviděl knihu "Judo lehce s Halinou Pavlowská". Knihu otci koupil (čehož později velmi litoval), protože otec toužil stát se slavným učitelem bojového umění.

Přišel domů, kde otec právě huboval matku za to, že mu vysává přímo před nosem, když mu jede v televizi oblíbený pořad. Matka se bránila tím, že mu v televizi jedou pořady pořád. Wang šel radši do stodoly za kozou, která se starala jen o to, aby měla plné břicho (dokonce zkonzumovala i otcovo Perpetuum mobile). Když se bitva uklidnila a oba dva tábory zamířily k sudu s rýžovým vínem a ženšenovou kořalkou, šel Wang otci předat dar. Otec vyskočil tak, že vylil víno na matku a odběhl s knihou do pokoje. Až do večera měli klid. Otec jen dvakrát vyběhl z pokoje ven. Poprvé pro cihly, podruhé pro lékárničku. Ani o půlnoci nešel ven a tak šli spát.

Ráno našli sudy prázdné a otce spokojeně spícího s knihou v ruce. Už byl v půlce. Další den proběhl stejně, jen místo sudů mamce zmizel rum, z něhož chtěla ukuchtit buchtu. Otec však další den vylezl a sršela z něj bojovnost. Chtěl si své bojové umění vyzkoušet načisto a tak žádal členy rodiny. Po neúspěšném jednání se vztekle rozběhl za matkou, která prchla do kuchyně. Otec se judo sice naučil dobře, ale na matku, ozbrojenou pánví a vařechou, přeci jenom neměl. O něco hůř dopadl Wang, který se zkoušel bránit učebnicí matematiky a modelem letadla. Nejhůř dopadla koza. Jen ležela a otec ji napadl. Neměla se čím bránit, jelikož její rohy otec uřezal a prodal dřív, než jí stačily pořádně narůst. Večer otec padl na postel a "zabořil".

Matka se synem bez přítomnosti kozy, která stále ještě ležela v bezvědomí, rozhodli, že ona pekelná kniha musí být zničena. Hodili ji do krbu. Když otec ráno vstal, řekli, že ji sežrala noční divá zvěř, jelikož nesnesla pohled na Halinu Pavlowskou.
Autor Kuba & Tom, 05.01.2010
Přečteno 279x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí