Zbytečná smrt 4 lidí

Zbytečná smrt 4 lidí

Anotace: Někdy je lepší říct co ke komu cítite dří než bude pozdě ..

Byla na dně .. už takhle nemohla dál .. nemohla být s ním nemohla být bez něj .. co má proboha dělat??měla skvělou kamarádku .. obě si rozuměli skvěle .. ted v tomto čase byly obě dvě na dně .. ona z toho že nemůže být bez něj ani s ním a její super kámoška z toho že ji nikdo nechce .. že je sama .. a že je život krutej a hnusnej .. obě neměli žádné možnosti kudy dál.. Alena .. ta kamarádka .. nechtěla s zabít chtěla vypudit tu prázdnotu ze sebe jinou bolesti .. ale Denisa se chtěla doopravdy zabít.. nechtěla tu bolest nicotu a prázdnotu vypudit .. chtěla se jí jednou provždy zbavit .. zapomenout na všechno..
slzy smutku .. horké slané slzy jí stékají po tváři .. ještě není definitivně rozhodlá jestli to udělá .. Alena už se řeže a její bolest pomalu ustupuje a nastupuje druhá .. tak zvaná droga .. už je z toho na maličký moment venku.. ale ten opojný pocit nepotrvá věčně a to Alena věděla.. ale i ták byla v nebi ..a Denisa už se rozhodla .. udělá to .. v pondělí ještě pujde do školy a nenápadně se všemi rozloučí.. apotom večer to udělá .. ukončí své trápení .. to co se chystá udělat .. bude to vědět jen Alena.. ona to udělá s ní .. jetšě nevijou jak ..
a tak se ve škole obě se všem,a loučili .. všichni se na ně dívali jestli jim náhodou nepřeskočilo??Nikdo nevěděl co udělají ..

a druhý den ani jedna nepřišli do školy .. obě byly doma .. každá u sebe.. Petr .. ten Denisin ex něco vytušil a vydal se k Denise domů ..nevěděl co tam najde .. ale mocmu na ní záležeo.. klepal .. zvonil .. mezitím Denisa už spolikala poslední plato z nějakých 20 .. cítila unavu .. a zašeptala : SBOOHEM.. a v tu chvíli uslyšela jeho vyděšené volání .. a už byl u ní ani neví jak se kní dostal .. a on zašeptal: neodcházej prosím .. já tě miluju .. ona už jen stěží otevřela víčka .. viděla ho jak se nad ní sklání viděla jeho slzy lesknoucí se na jeho obličeji .. by l to poslední pohled který viděla .. už nikdy více.. horké slzy bolesti .. Jakub položil její tělo a šel hledat něco čím by se sprovodil z tohoto světa.. našel žiletku .. lehl si vedle Denisina bezvládného těla a řízl .. jednou .. dvakrát .. proud krve stékal po jeho ruce .. nesnášel krev .. řízl znovu .. a znovu ..už necítil bolest v srdci .. pomalu se mu začali zavírat oči .. cítil se tak slabí .. až vydechl naposled ..
Alena zatím napuštěla vanu .. chtěla si podřezat žíly..už jí nestačila jen droga .. přesně jako Denisa, už nechce snášet dál tu bolest .. už tu nechce být .. vůbec.. začala se vyslíkat když v tom uslyšela jak někdo zvoní .. věděla, že je odemčeno .. proto mlčela a pokračovala ve svlíkání .. netušila kdo by to mohl být a bylo jí to upřímně jedno .. vlezla si do horké vody .. a ještě chvíli přemýšlela .. najednou na svém obličeji ucítila slzy .. byly to horké nezadržitelné slzy .. tak to uslzená a ponořená do svých myšlenek tam ležela asi hodinu .. pořád se odhodlávala .. máto udělat .. nebo ne?Nakonec se rozhodla .. nic mně tu nedrží .. řekla si .. vzala žiletku .. když v tom někdo zazvonil znovu.. ignorovala to .. řízla .. jen na povrchu .. řízla po druhé hlouběji .. tak to to opakovala nejmíň 5 x .. už cítila tu slabost .. připravovala se naposledy vydechnout .. když v tom někdo rozrazil dveře do její koupelny .. ten někdo byl Ondra .. její věrný kamarád .. když to uviděl, zhrozil se ..Alenu tajně miloval .. a když ji tady viděl umírat tak ho to dostalo ..utíkal k vaně .. klekl si .. a snažil se Alenu ještě oživit .. marně, stratila mnoho krve .. bez váhání šel ke skřínce na chodbě .. Alenin otec byl policista a měl zbraň .. měl ji schovanou v této poličce .. vytáhl ji .. šel z5 do koupelny .. a vystřelil .. přesně do spánku ..
Takto zemřeli dva páry veselých lidí .. naprosto zbytečně .. nikdy si to nevyříkaly .. ale umřeli jeden pro druhého ..
Vždycky může být i hůř .. a nikdo nemusí zemřít
Autor Pengerka, 07.02.2010
Přečteno 280x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí