Sestřenice

Sestřenice

Anotace: Někdy je lepší, před svým partnerem nic netajit..

ONA milovala JEHO .. ON miloval JI .. říkali jim manželé .. byli spolu šťastní.. o NĚM bylo známo že je to děvkař .. ONA to věděla .. ale zatím bylo všechno v pohodě .. chodili s kamarádama ven .. prostě pohoda .. byla sranda .. bylo na světě líp protože měli sebe .. každý jim jejich lásku záviděl ..Jednou jela ONA do Brna nakupovat . ten den se neviděli .. ráno si psali na icq jak moc se milují .. a oba dva nevěděli že je to naposled .. naposled kdy to si to řekli..Dívka vypla icq a šla se připravit .. ON JÍ řekl že dnes zatím co ona pojede do Brna .. tak že ON bude s kamarády venku.. a tak byla v klidu .. nerada ho nechávala samotnýho venku protože znala jeho pověst i když ho strašně milovala..v Brně nakoupila věci které chtěla .. new džíny triku sukni .. prostě super .. když seděla ve vlaku myslela na něj .. myslela na to co budou dělat až se vrátí domů.. ale to netušila co uvidí..vystoupila .. a v tom spatřila .. JEHO jak se objímá s jinou .. jak krásně se na ni směje .. dal jí pusu a ona nastoupila .. ještě si zamávali .. JÍ to stačilo na to aby pochopila že není jediná v JEHO životě.. milovala ho na tolik že by pro NĚJ zemřela ..a bez NĚHO si život nedokázala představit.. a rozhodla se .. ukončí si život .. teď .. a tady .. vylezla na most a vykřikla :Jsi děvkař!!!Věděla jsem to ale přesto Tě miluju a bez tebe nemůžu žít .. proto musím zemřít .. nedokážu se dívat jak jsi s jinou .. a skočila .. ON se otočila viděl jak skočila z mostu .. zrovna jel vlak a přejel ji .. vykřikl : NE!!!!!!! a utíma k jejímu bezvládnému tělu .. a brečel : nene prosím ne .. já tě miluju .. to byla moje sestřenice .. nééé prosím nééé .. položil ji .. vylezl na most a napsal dopis ..vykřikl miluji tě a chci být s tebou navždy .. a skočil .. Druhý den v televizi:Včerejší den si vyžádal dvě oběti .. mladou dívku a mladého chlapce .. oba skočili z mostu po jedoucí vlak .. dívka zřejmě dříve a potom i chlapec který zanechal dopis v kterém stálo:řekla než skočila že jsem děvkař .. a to jsem ale miloval jsem jenom ji proto musím zemřít.. chci s ní být navždy.. prosím odpust mi .. miluju tě ..
Oba spáchali sebevraždu kvůli tomu druhému
Autor Pengerka, 07.02.2010
Přečteno 458x
Tipy 5
Poslední tipující: Emilly, ilona
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ONA (Ilona)smutně šepotá,že je to na STip:)

10.02.2010 20:44:00 | ilona

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí