Prstýnek

Prstýnek

Prstýnek se zeleně lesknul. Měl zelený kamínek. Byla to taková ta hezká smaragdová a přesto to byl jen kousek barevného skla. Tak jsem si ráno řekla, že se k tomu co mám na sobě bude hodit. Nosila jsem ho ve školce. Dostala jsem ho jako zásnubní. Jo, to bejvaly časy. Přesně si pamatuju, jak jsme si s Ondrou, tak se jmenoval, dávali pusinky za keřem. A jak pak dal prstýnek s modrým kamínkem Janičce. Pak už jsem neměla ráda modrou barvu. Auž jsme si s Ondrou pusinky nedávali. Moje místo za keřem zabrala Janička.
Ani nevím, proč mě napadlo přemýšlet o tom prstýnku. Měla bych se soustředit a přitom si tak vesele přemýšlím o kravinách.
Jakto, že se mi můj prstýnek ze školky pořád vejde na ruku? No to je jednoduchý. Předtím mi byl strašně velikej, takže mi pořád padal a je div, že jsem ho někde neztratila. A teď se mi tak akorát vejde na malíček.
Zase myslím na zbytečný věci. Kreslím si do diáře zvířátka. Kočka, pštros, slepice, žába. Průvodčí. Teda, ne, že by byl zvíře, ale štípne mi lístek. Včela, netopýr, beránek. Už mě to nebaví. Víc zvířátek nakreslit neumím.
Možná by bylo lepší, kdybych uměla, nemusela bych se stresovat. Je zvláštní, že nemám ráda nemocnice. Teda na tom zas až tak nic zvláštního není, ale na tom, že tam chci pracovat asi jo. Ale zas účetní v nemocnici není úplně standartní nemocniční povolání. I když možná, že je. Co by svět dělal bez účetních? Ne, nechci znát odpověď. Rozesměju se. Trochu hystericky, asi. A taky zoufale. Já když jsem zoufalá, tak se směju.
Když mě totiž do té slavné nemocnice nebudou chtít, tak budu okusovat nábytek. Nejdřív v bytě a pak někde pod mostem. Takže mi to musí dopadnout.
A propós jak bych ten nábytek asi dostala pod most? To, že bych si hodila pod ruku skříň, stůl a židli a vydala se pod most, mě přivede k dalšímu záchvatu smíchu. Paní vedle mě vypadá, že se bojí. Což mě opět rozesměje. Možná, že si mě v tý nemocnici nechají. Dají mi kazajku a trochu něčeho do žil. To bych pak nebydlela pod mostem. Smích. Vlak přibržďuje. Urovnám si kostýmek a vystoupím z vlaku.
Prstýnek vyhodím do koše. Otekl mi malíček.
Přečteno 397x
Tipy 10
Poslední tipující: Krist7nka, Kristýna Mitášová, major.siorak, Taufi, enigman, její alter ego, Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí