Horká vana

Horká vana

Anotace: pokus o povídku... nebuďte moc krutí... já vim, že mi to nejde x)

A je to tu. Nadešel den, který už dlouho hlásil svůj příchod. Není nijak zvláštní a přece pro mě znamená mnoho. Mnohem víc než pro kohokoli jiného. Dnešek je ideální. Dnešek je pro mě ideální. Vše je připraveno. Vše je nachystáno a teď již stačí pouze sebrat odvahu. Ale kde ji mám vzít? Nikdy jsem nebyla příliš odvážná. A přece se mi to zdá jednoduché. Jen chvilka odvahy zpečetí můj osud. Pár vteřin odhodlání a pak už nebude cesty zpět! Chci to? Opravdu to chci? Nevím. Teď najednou nevím! Přemýšlím... Nad přáteli, nad rodinou, nad svým životem. Ano, už vím proč jsem dnes tady. Vzpomínám na všechny ty důvody proč jsem se tak rozhodla. Vždyť už jsem v půli cesty, teď nemůžu říct ne - jdu od toho. Nesmím... Plánovala jsem to přece už dlouho. Dnešek je ten správný den. Dnes nadešla ta chvíle. Sotva se můžu rozhodnout jinak.
Dopis už je napsán. Neuronila jsem nad ním jedinou slzu. Vždyť není proč plakat. Je to jenom rozloučení. Neloučím se navždy. Brzy se opět shledáme. Třeba to pak bude lepší. Možná to bude horší, ale shledáme se. Kdo ví jaké to bude. Já jenom vím, že se opět shledáme, jsem si tím jistá. Tak nač plakat. A stejně cítím jak mi po tváři stéká horká slza. Pak opustila moji tvář a ve své nekonečné hořkosti spadla do sklenice s vínem. Její hořká chuť se spojí se sladce opojnou trpkostí vína. Je to dokonalé.
Pomalu si lehám do vany plné horké vody a do dlaně mi jako sněhové vločky padají růžové pilulky. Zlehka je polykám a zapíjím tím hořko-trpkým vínem. Připomíná mi to život. Bezbřehá otupělost a nezíjem všech lidí kolem a trpká chuť života v osamění. Takový byl můj život. Takový byl můj život a taková bude i má smrt.
Pilulky vytřídala žiletka. Leskne se mi na dlani. Tiše si leží v mé klidné dlani. V mých prstech se nebezpečně zablýskne. A pak. Pak... Poslední doušek vína. A to se mísí v horké vodě s mou vlastní krví. Jak je krásná a uklidňující. Pomalu vytéká z mých žil. Potichu opouští mé tělo. Opouští mě! A s krví mě opouští i všechny mé starosti a problémy. Je to jako cesta na vytouženou dovolenou. Oknem se skrz mraky prodralo pár slunečních paprsků. Moje poslední. Šimrají mě po tváři. A já... Já pomalu a s klidem v duši usínám. Propadám se hlouběji a hlouběji a hlouběji...
Autor annuska, 19.04.2010
Přečteno 338x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

njn, ti mají sebevraždu za sebou, nám už svém psychickém stavu před ní moc neřeknou...a jinak nevím no, většina sebevrahu bere sebevraždu jako vysvobození, odprostění se od problému. takže bych se ani nedivil kdyby v tom nacházeli něco pěkného a líbivého...ale to je jen můj názor ;)

05.05.2010 22:22:00 | JohnyD.

mě to nepříjde moc uvěřitelné. pochybuju, že tohle je psychický stav člověka před sebevraždou. je to napsáno pěkně. až moc líbivě.

04.05.2010 19:57:00 | Maro Deives

ani v nejmenšim se necítím uražena... možná jsem tak zareagovala, ale rozhodně jsem se neurazila... no, možná trochu x)

20.04.2010 21:22:00 | annuska

nechtěl jsem tě urazit...ale asi se mi to povedlo.promiň...ale aspoň sem se pár věcí dozvěděl...a to že jsi zakomplexovaný puberťák jsem si o tobě nemyslel

20.04.2010 21:07:00 | JohnyD.

co neni ve verších neumim zařadit.... třeba to ani neni povídka... a jen tak pro zajímavost... nemám pořezaný ruce... ráda o tom píšu, ale to neznamená že to na těch rukách i musim mít.. to že o tom píšu zčásti i odbourává potřebu to udělat.. když mi třeba není do skoku... ale neznamená to, že jsem taková pořád... jsem zvrácená... to ano... líbí se mi to a ráda o tom píšu ale nejsem žádnej zakomplexovanej puberťák dejme tomu s patkou přes oko..

20.04.2010 20:07:00 | annuska

no, nevím co napsat...snad jen, že jsem to četl...kdyby to byla povídka o něčem jiném možná by se i povedla...btw, nechtěl bych vidět tvoje ruce

19.04.2010 22:02:00 | JohnyD.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí