Můj přítel je upír 2 díl

Můj přítel je upír 2 díl

Anotace: je to pokračování prvního dílu...

Kapitola druhá Odhalení



Viděla jsem už jenom jak běží za mnou pak jsem se probudila ve svém malém pokojíčku.Dark se na mě díval svým pronikavým pohledem a já jsem si vzpomněla na to jak sál té dívce krev strnula jsme strachy , ale co nejrychleji jsem se zase sebrala a bez rozmyšlení jsem náhle vykřikla „ty jsi upír“.Dark se na mě podíval a já si uvědomila že sem to neměla říkat zase mě ovládl strach .Snažila jsem se utéct ale nemohla jsem se pohnout zavřela jsem oči a smiřovala jsem se pomalu se smrtí , ale stalo se něco nečekaného najednou jsem ucítila příjemné teplo otevřela jsem oči , abych se podívala a nevěřila svým očím Dark mě držel v náruči.Vyprávěl mi o tom jak moje matka zemřela při porodu a že já jsem taky umírala slíbil mému otci že mě zachrání pod jedinou podmínkou že si mě může vzít za patnáct let náhle se mi po očích začali řinout slzy a nemohla jsem je vůbec zastavit.Ucítila jsem něco hebkého a příjemného políbil mě a já jsem usnula.
Autor Iva, 25.05.2010
Přečteno 228x
Tipy 4
Poslední tipující: kourek, San Furan
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmm...Už píšu další díl...Udělá z toho Sbírku...Tak kdyžtak budu vděčná za zkritizování..

25.05.2010 15:46:00 | San Furan

No,asi napíšu pokračování,ale zatím nevím o čem bych psala...

25.05.2010 15:41:00 | San Furan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí