Z nuly se může stát hvězda 2

Z nuly se může stát hvězda 2

Anotace: smysleny pribeh o zivote nekolika kluku.... =)

Sbírka: Z nuly se může stát hvězda

Tak tohle mě fakt zajímá....proč se tenhle sympatickej kluk dostal k takový bandě.....hovad.proč by si ničil život?

" Víš když mi bylo 12 let .......umřel mi táta a já sem to neunesl.....Pak si matka přivedla přítele a začalo mi peklo...na nic sem nesměl šáhnout všechno sem dělal špatně...a začal sem mít i problémy ve škole...... často sem se toulal venku sám a jednou sem narazil na tu partu a ani mě vzali mezi sebe.....a bylo jim jedno kdo sem ...byly na mě milí a hlavně sem zapomínal na své problémy bylo mi dobře......jenže teď je to stejně nahouby....už mě nebaví takovej život o ničem....dřív sem měl opravdové kamarády ne jen takový, kteří tě berou jen, když máš prachy na fet.....Měl sem cíle chtěl sem mít kapelu a ......."

Úplně mu selže hlas a já čumim.....ten si musel prožít.....já si vlastně ani neumim představit co bych dělal, kdyby se naši i jenom rozvedli...no a co kdyby mi někdo z nich umřel? Někdy sem na ně hnusnej, že mi něco zakážou, ale stejnak je mám rád......a že chtěl kapelu...no my máme kapelu, ale sme jen tři a chtělo by to ještě někoho..... Jsem v kapele já , Strify a Luminor....pořád nemáme bubeníka a chtělo by to i basáka.
" Nemáš hlad?"Zeptám se a dál přemejšlim jak mu pomoct....teda pokud bude mít zájem a nejni závislej na nevim v čem jede... a radši nechci vědět.
" A víš, že docela jo."
tak se zvednem a dem do kuchyně udělat si něco k snědku.
" Kde máš rodiče?"
" naši sou na dovče a já si tu teď hospodařim sám."
Jen kejvne hlavou a sedne si ke stolu.....přinesu dva talíře s gulášem co mi tu nechala mamka a dáme se do jídla.
" Mamka tě schánět nebude co?"
" Mě?? Ta je ráda, že nejsem doma."
" Nechceš tu teda zůstat se mnou na ten týden než se vrátí naši?"
" No já nevím, vždyť se neznáme."
" Tak to napravíme ne?"
Kejvne a na tváři se mu vykouzlí překrásný úsměv......

Kiro:

Ten kluk mi zachraňuje život.... Konečně sem našel snad správnýho kámoše... A prej u něj mohu pár dní bydlet....to je bezvadný.....Konečně opustim i tu podělanou partu.....konečně snad najdu smysl žít......Sice se mi ze začátku nelíbil.....Tak řekně te mi je normální aby se kluk maloval???
Prej je to nějakej jeho styl....no asi je to trošku trhlouš, ale jinak je strašně v poho....
Jinak ráno prej půjdem do nějaký zkušebny vůbec nevim co má na mysli, ale co dozvim se....
A taky ze mě dostal to co nikdo jinej neví, ani sám nevim proč sem mu řekl o mejch problémech a tátovi a dalších problémech.....
" Heleď Kristiáne...vůbec se mi nelíbí tvoje jméno...je moc dlouhý.....až budem ve zkušebce skusíme ti vymyslet něco kratšího."
" Mh.... tak jo." Co na tohle mám říct?? A sem celkem rád jestli se mi změní život....strašně bych si přál změnit se....

Ve zkušebně:

Yu

" Čau.... Tak co jak bylo včera??" Ptá se mě Lumi, protože on včera s náma na akci nešel.
" No docela v poho máme novýho kámoše..."
" Nepovídej.....že by ses dal na kluky?? Zrovna ty???" ježiš ten mi fakt nikdy nedá pokoj...no jo no střídám častějc holky ..a včera sem žádnou nesbalil......
" Nech si ty blbí keci......jinak tak tohle je Kristián.... a tohle je Luminor."
Seznámím kluky.Kristián si ho prohlíží úplně stejně jako mě včera.
" To taky vyznává ten styl Visual kei?" Otočí se na mě.
" Jo mi celá parta ho tak jako berem.....jinak tohle je naše hudební království..."Dodám a Kristián si všechno prohlíží je vidět jak je unešenej.
" Kolik vás je?"
" Zatím sme tři a hledáme další kluky, kteří se nechaj pobláznit... "
" já se klidně nechám."
Řekne a čeká co já na to.
" No a umíš na něco hrát?" Zeptá se ho místo mě Lumi.
" Jo hraju na basovku.To když je mi fakt smutno...a občas si pisnu nějakej text."
" tak to je paráda, protože basák by se nám hodil."Předběhne mě z odpovědí zase Lumi.
" Já totiž hlaju na elektriku, Lumi na klávesy a zpívá se Strifym o něm sem ti už říkal..no a chybí nám basák a bubeník.
" Já bych o jednom věděl....býval to můj kámoš něž mi zemřel táta."
Jen co to dořekl v padne do dveří Strify jako velká voda...
" Tak to toho kámoše zkus kontaktovat.."
" A nezkusily byste to spíš vy? Já nevim co řekne až mě uvidí..on byl hodně nasranej, když sem se dal k tý partě."
" No tak to večer ňák uděláme řeknu. A radši už ať mlčí nebo Lumimu vypadnou oči, když slyšel, že mu umřel táta a že ho tahám z nějaké party. To budu muset klukum nějak říct, ale tak aby ho hned nevyhodily.....
" Hele Strify tohle je Kristián a tohle je Strify." Seznámím ještě tyhle dva i když už ho Strify tak trochu zná..no viděl ho...
" To je ten jak si ho bral k sobě?" Strify fakt nezklame...
"Jo to je on."
" No koukám, že se rychle vzpamatoval."
" Nech si tu jízlivost...."
" Sorry.."
Zase je protivnej ..... No jo se nám jako kapele vůbec nedaří a Strify si na kapele hodně zakládal....a teď to je na houby.... My sme měly bubeníka, ale ten se na nás vykašlal.. a Strifyho to hodně vzalo..
" No jinak ti představuju nového člena naší kapely." Řeknu mu schválně.
Strify si Kristiána pořádně prohlíží.....
" A na co umíš?"
" Na basovku..." Řekne sotva slyšitelně.
" Ale vždyť potřebujem hlavně bubeníka." Začne vřískat a já mám chuť mu jednu cáknout.
" Uklidni se toho budem mít možná už zejtra.... Kristián o někom prej ví."
" Mh...."
Strify se jen tak zašklebí, ale je zticha.
No tak třeba to vyjde.......

Strify:

Jen co vejdu do zkušebny málem mě trefí… co si ten Yu o sobě myslí… že sem tahá toho kluka vůbec se mi to nelíbí a když nás začne představovat tak se pěkně šklebim… a to je jako bych řekl Yuovi proveď ještě něco… a taky že jo… on toho kluka přijal jako basáka… mě z něho trefí tohle si ještě vyřídíme.
Nakonec mi ještě oznámí, že by ten kluk mohl vědět o nějakým bubeníkovi.. to sem fakt zvědavej koho přitáhne…
Radši si zakážu další úvahy a jdem zkoušet….
Yu půjčí Kristiánovi svojí jednu kytaru ať hraje s náma, hodí před něj ještě noty a jdeme na věc…
Musím po hoďce říct, že mě ten novej kluk mile překvapil…. On bezvadně zvládl celou dobu držet krok s Yuem, ač naše noty viděl poprvé.
Zadívám se na něj a chvilku ho pozoruji…. Vypadá docela sympaticky.. je drobnější postavy má světle hnědé vlasy s těma by se dalo čarovat…okamžitě si ho představím jak mu hezky přebarvim vlásky a jak z něj udělám jednoho z nás…. Pak se zarazím, když si všimnu, že na mě kouká… a otočím se.Sakra docela rychle sem změnil k němu postoj… No třeba na tom není tak špatně jak včera vypadalo… Do reality mě přivede až Yu.
" Hej tak to dneska balíme?"
" Jo mám toho plný kecky." Odpoví mu Lumi a uklízí klávesy.
" A ještě pokud bude Kristián hrát s náma chtělo by to změnu jména. Máte někdo nějaký návrh?"
" Jo." Řeknu a znovu si toho kluka prohlížím.
" Mohl by se jmenovat Ciro.V překladu z japonštiny to znamená nula a podle včerejška mi to příde docela výstižné?" Povím a čekám na reakci.
Kristián se chvilku na mě dívá pak uhne pohledem a řekne že to sedí akorát si ponechá začáteční písmeno svého jména.
" Fajn, tak tě vítáme mezi náma Kiro." Dojde k němu Lumi a obejme ho.
Pak se zvedneme a jdem každej svým směrem.
" Tak čau pozítří."
" Čago… a Yu dejte my vědět jak to dopadlo s tim bubeníkem."
Houknu na ně a odcházím směr svůj byteček.


pokračování příště...... =)
Autor Klira_VK, 26.05.2010
Přečteno 236x
Tipy 2
Poslední tipující: kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí