Ortel smrti

Ortel smrti

Anotace: Zhrzená dívčí láska...Diazepam...lačnost po pomstě a chuť na krev... ( z části zažité - ocením komenty)

Stála na mostě, její tvář pohlcovala tma...Z dáli slyšela jemné notování kytar... Vnímala každý nový nádech a cítila severní vítr,který si pohrával s jejími havraními vlasy... Douhý černý kabát jí splýval až na zem a izoloval ji od chladu... Ovšem jen od toho venkovního...

Její nálada byla ponurá, zklamala se v člověku,kterého milovala a musela se pomstít...Pořád nerozumněla tomu,jak ji mohl zradit...Proč to udělal?! Takhle si podepsal ortel smrti...
Pod nedalekou lampou se konečně objevila postava...Muž...Vysoký,tmavé vlasy a čokoládové oči... čekala dokud nepřistoupí až k ní... nic netušil...dělal jakoby nic...
Přistoupil a chtěl ji polibit...ona však odvrátila tvář...to se mu,ale nelíbilo pevně ji stiskl ruce a přivinul k sobě...polibku se nevyhnula...Zeptal se: "Můžeme jít?" a ona rychle opáčila: "Jo,jdem...!" pak dodala: "...vážně s tebou už chci být sama..." kráčeli tmou,prázdnými ulicemi,nikde nebylo ani živáčka... povídali si a ona tiše skrývala svoje kruté plány... usmívala se a lstivě mu podlézala...už to chtěla mít za sebou...
Konečně byli na místě...klíč zapadl do zámku naprosto přesně a nic jim nebránilo...Zavřely se dveře a strhla se vášnivá scéna...Svršky padaly na zem rychlostí blesku a než se nadáli už stáli v koupelně..ona se opírala o zeď a on ji laskal na zádech a pronikal do ní zezadu... sténání do ticha občas přerušila sprostá nadávka... miloval ji jakoby to bylo naposledy... proplátaly se ve všech možných pozicích...během chvíle už se divoce milovali na stole a hned na to se mazlili v posteli...užívala si každýho jeho dotek a polibek ale zároveň jí z toho bylo zle...nemohla zapomenout na to, že před pár hodinami se takhle miloval s jinou...
Je po všem...popíjí víno,leží vedle sebe v posteli a on pomalu usíná...cítí se tak prázdná..už ho ani nevíská ve vlasech..cítí chlad a má chuť se mstít... je ticho.. její milovany konečně usnul... přisla jeji chvíle... vstala,přistoupila ke svým věcem a z tašky vytáhla nůž... po tvářích jí stékaly slzy ale už to nemohla zastavit...chtěla jeho krev... začala u rukou...podélně mu řezala žíly.. udiveně sledovala jak Diazepam koupený přes nelegální e-shop zabírá...ani se nehnul...krev stékala na zem a jeji čichové receptory začaly hltat železitou vůni...neovládla se a začala pít...horká krev jí způsobovala záchvaty blaženosti a extáze... když se nabažila uznala že je čas to skončit jednou provždy...vstala něžně si otřela pramínek krve stékající po bradě a obkročmo si ne něj sedla... sledovala jak bledne a cítila jeho chladné tělo... naposledy ho políbila na rty,odhrnula vlasy z čela a jedním prudkým tahem mu podřízla hrdlo...krev ji potřísnila na tváři a hrudníku... lehce ji setřela, vstala,zkontrolovala jestli má jízdenky a doklady u sebe,oblékla se a sbalila věci... naposledy se rozhlédla po bytě...bouchly dveře....

Pomalu kráčela temným městem, déšť z ní smýval špínu téhle noci....
Autor Shaza, 25.07.2010
Přečteno 267x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí