1.díl Pine Hill

1.díl Pine Hill

Anotace: Objevení

Jako každé ráno jsem vstala a vyrazila do stáje.Tentokrát to bylo opravdu brzo,ale jak jsem přišla před stáj,uviděla jsem nějakého koně a na něm divného chlápka.Jenže nebyli to normální živé bytosti,byli to něco jako...Jako..duchové?!Ochomítali se kolem stáje a vypadalo to,jako že chcou něco ukrást.A taky chtěli.Ze stáje vycházeli jako drogou omámení koně.Já jsem byla schovaná za stromem a strnule jsem vykřikla: ,,Stát!" Duchové zmizeli a divný chlapík zakřičel: ,,Já se ještě vrátím!" a jako ozvěna zněl ďábelský smích.Nevím.Možná jsem se bála.Ale neváhala jsem a zavedla koně zpátky do svých boxů.Tatínek byl v práci a maminka uklízela dům,na mě zbyla práce ve stáji.Neměla jsem žádné kamarádky,co by měli rády koně.Čekalo na mě 12 nevykydaných boxů a čištění sedel a uzdiček.Hned jsem se do toho vrhla..

Po obědě jsem odpočívala a přemýšlela nad tím,co se událo dopoledne.Ten chlap vypadal fakt..divně a ..hledala jsem správný výraz.Vykašlala jsem se na to a řítila se do stáje.Dneska mě a Billiho čekala krásná vyjíždka do lesů kolem stájí.Na svých vyježděných cestičkách jsem měla nějaké spadlé kmeny a větve jako překážky.Nikdo tama nechodil,takže celé odpoledne bylo jenom naše.Vyčistila jsem ho,nasedlala a vyjela krokem ze stáje.Jen co jsme najeli na jednu z našich stezek,čekalo mě velké překvapení.
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ!
Autor Nikšík, 27.11.2010
Přečteno 205x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí