28.11.

28.11.

Anotace: dnešní den a ohlédnutí se za včerejškem

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Poslouchám tuto hudbu http://www.youtube.com/watch?v=YNlpxJO1Uiw&feature=related
a rozhodla jsem se přitom, ještě napsat jeden článek.
Ráda bych vám pověděla, co se odehrávalo včera a dnes nového v mém životě. Včera byla sobota, byla jsem s jednou dívčinou domluvená, že se půjdem podívat na den otevřených dveří na Vysokou školu Báňskou a odpoledne jsem měla jít do kina s fajn lidičkami na Harryho Pottra. Nakonec jsem šla jen do toho kina. Ta dívčina mi ráno psala, že nedojede, protože jí šéf pustil domů až pozdě ráno a přišla teprve zpátky ve 3. Tak nebyla vyspaná, a proto nedojede.Já jsem si ještě lebedila v posteli a jak už se blížil čas 13 hodiny rozhodla jsem se převléci se a vyrazit směr Futurum na oběd. Tam jsem si dala u Čiňanů božský oběd a pak jsem prošla ještě pár obchůdků. V 16:05 jsme měli sraz se Zuzkou a Honzou u kina, proto jsem se tam nacházela kolem této hodiny. Poté, co jsem je spatřila, jsme ještě čekali na zbytek našeho diváckého obsazenstva. Naše skupina čítala 6 členů a to dvě Zuzky, Anďu, Ondru, Honzu a mě. Jakmile všichni dorazili vybrala jsem od nich peníze a šla pro již rezervované lístky. Poté se šlo ještě do obchodu pro nějaké dobrůtky a pití, abychom tam neumřeli hlavně tou žízní. Harry totiž trval 146 minut. Ale byla tam jedna 10 minutová pauza. Po zkončení filmu jsme ještě sedli v restauraci kluci si dali pivo a my holky se spolu krásně pobavily, já teda ano. Poté šli ještě do Mackdonaldu, kde si většina naší party dala ještě jídlo, kromě mě, protože já tyhle jídla teď omezuji a Zuzky, která je nemá ráda. Poté jsem pokračovala s Honzou a Zuzkou na tramvaj a zbytek šli na autobus směr jejich domov, a to sice Havířov. Já jela s nimi na Dubinu, kde jsme vystoupili a oni šli na byt a já čekala na jinou tramvaj, která mě odvezla na zastávku, kterou jsem měla blízko své koleje. Jakmile jsem došla na kolej zabylo mi strašně smutno. Až k pláči i ten pláč se objevil nakonec. Ale, abych to zahnala vrhla jsem se do dodělání seminární práce, a pak jsem šla spát. A dneska jsem dopoledne jela nakoupit jídlo a to hlavní potraviny na oběd. A to maso, mlíka, vejce, zeleninu atd. také nějaké pečivo, abych měla co jíst. Poté jsem se vrátila zpátky na koleje a začla vařit. Dala jsem si to i na večeři nakonec, protože toho bylo dost. ;) a teď tady sedím a píšu tento článek a půjdu si udělat čaj a dopustit si memento a pak už se mi zavřou oči a půjdu spát. Tak vám přeji dobrou noc a krásné sny ;) :-* PS: A za sobotu děkuji všem zúčastněným ještě.
Autor Nikolka, 28.11.2010
Přečteno 318x
Tipy 2
Poslední tipující: carodejka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Všechno se ti splní, uvidíš. Je skvělé mít dobré přátele, neco zažít a poznávat, nuž a to vaření ti moc chválím. Učitelkou se staneš, vystupovat po těch schůdkách není ale snadné, jinak by to mohl pak dělat každý ale chceme mít přece špičkové kantory, napsalas to prima.

30.11.2010 01:13:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí