Datum úmrtí

Datum úmrtí

Anotace: Vypočetl si svoje datum úmrtí...

Celý týden nevylezl z domu. Proseděl ho, prostál, proležel ve své pracovně. Jenom jednou musel jít ven, aby si nakoupil jídlo. A toho využil a udělal si zásoby. Celý tento týden nebyl v kontaktu s žádnou osobou. Ikdyž ho jeho pár kamarádů shánělo, nikoho nenapadlo hledat ho tady. Takhle si vždycky představoval život vědce.
Teď však mlčky sedí. Zklamán. Zasvětil celý život vědě a nikdy nic nesvedl. Poslední týden se snažil vypočítat přibližně datum svého úmrtí. Taková blbost, ale doufal, že mu aspoň něco vyjde. Nemusela to být pravda, ale mohlo mu vyjít nějaké reálné datum.
Ale proč mu vyšel dnešek? Vzal v úvahu všechno. Úmrtí rodičů, prarodičů a jejich rodičů. Vzal v úvahu i to, že se živý studeným jídlem. Občas si zapálí a sem tam se opije. I jeho aktivitu, místo kde spí, jakou má kdy náladu a jak často chodí na záchod. Všechno tam započítal. Propočítal i všechny možnosti nehod. Tak proč sakra dnešek? Má tomu snad věřit? Blbost. Dneska se mu nic nestane. Udělal chybu.
Seděl a užíral se. Nevěděl, co je horší, jestli možnost, že má pravdu a zemře a nebo to, že udělal chybu.
Celý osmý den se tím zabýval. Nakonec došel k závěru, že asi udělal chybu. To ho složilo úplně. Sklesle odešel do koupelny a dal si napustit vanu. Ještě s poslední naději sledoval svojí tabuli, výpočty, grafy, vzorečky - doufaje, že najde chybu. Nenašel. A to už mu přetekla vana.
Vlezl si do vany. Se svlékáním se nezdržoval. Jen si vyhrnul rukáv a přeťal žíly. Voda se červeně zkalila.
Tak přece jenom mu vyšel správný výsledek..
Autor Jeronym., 29.11.2010
Přečteno 608x
Tipy 7
Poslední tipující: Matty_D, Ledová víla, Haminka, umělec2, Eylonwai
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Inspirace v The Big Bang Theory...
Takovej trochu ukradenej nápad, ale prostě jsem měl potřebuju to napsat...

29.11.2010 20:43:00 | Jeronym.

Moc pěkné dílo. Vše v něm chápu. Nikde tedy netápu. Bohužel.

29.11.2010 19:22:00 | umělec2

Na tohle témě narážím poslední dobou nějak podezřele často. A pokaždé jinak zpracované, což je hezké.
Nápad zajímavý, zase jedna originální...

29.11.2010 17:33:00 | Eylonwai

*téma

29.11.2010 17:33:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí