Jak vítr, jak splašenej kůň

Jak vítr, jak splašenej kůň

Anotace: ...dozvuk posledních zážitků? kdo ví... ale věnováno Jemu

Proletěla Tvým životem jak vítr, jak splašenej kůň třásla hřívou a smála se a smála na celý šírý okolí.

Nejdřív Tě doháněla, po lukách, po lesích, chytla Tě za packu a velkej kus jste běželi spolem.

Potom jsi zakopl a ona Tě táhla, táhla přes pole a údolí, nezpomalila, nezastavila, nestarala se. Letěl jsi za ní, rozdíral se o kamení...a bál ses pustit.

Ztratila Tě ve chvíli, kdy se shýbla pro kytku, na kratinkej okamžik se zastavila, pustila Tvou dlaň, a utrhla chrpu.

S oblaky se rozběhla dál a ani si nevšimla, že přeběhla poslední mez. Že už je v jinym kraji. Že Ty dál než k živýmu plotu nemůžeš, že jsi zůstal stát.

Koukáš, jak v dálce mizí její žlutý tričko a cinkavej smích. V paprscích se pomalu rozplývá do jediný poskakující tečky.
Nemáš čas smutnit, ještě ses nevzpamatoval.

Jen si říkáš:
Zase někomu jinýmu, jen tak, vběhla do života...
Autor Petite Francaise, 08.12.2010
Přečteno 280x
Tipy 2
Poslední tipující: J.U. Ray
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pokud bych Tě neznal osobně, asi bych tak nehodnotil. Ale jsi to Ty. Cítím z toho tu volnost, možnože až příliš bolestivou pro jednoho člověka, je to tam a funguje to. Takže polovina za dojem, a je to umocněný ;)

08.12.2010 20:53:00 | J.U. Ray

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí