Neznámý 33

Neznámý 33

Anotace: Co se můžete stát, když člověka ovládne jiná osoba?

Mladý muž se potácí po chodbě, vypadá jako zdrogovaný, ale není. Opře se o zeď a hledá klíče k bytu. Po několika sekundách je nalezne a s těžkostmi si otevře. Po bytu se vleče jako mátoha. Ani si nezuje boty, jen pokračuje do ložnice. Před postelí se zastaví a podívá se na ni. Začne něco nesmyslného vykřikovat. Jako kdyby s někým neznámým mluvil. Sekne sebou do postele a usne.

Ráno se probudí, otevře oči a to je to poslední co udělá, chce se narovnat, ale nemůže. V hlavě mu běží myšlenky, proč to nejde. Chvíli bezvládně leží. Dívá se, do naprostého nezná.
„Co se to děje?“ „Chci vstát?“ běhá mu hlavou. Po několika marných pokusech to vzdá a znovu na chvíli usne.

U stolu s počítačem se objevuje postava, pokládá si hrnek vedle klávesnice a začne něco psát, v tu chvíli se může muž pohnout. Sedne si na postel a chce vstát, ale nejde to tak jednoduše. Vstane až s menším zpožděním a všechny další úkony, které provádí, jsou zpomalené. Celou dobu mu v hlavě zní zvuk klávesnice. Neví co se děje, snaží si vzpomenout, co se stalo večer, ale bez výsledku. Oblékne se a vyráží do kavárny, kde si chce dát snídani. Dorazí tam, chce si objednat, ale v hlavě se mu objeví různé seznamy a on je zmatený. Po trapném mlčení z něj vypadne „Byl zvolen černý čaj“ servírka je trochu překvapená, ale nenamítá nic. Muž jen sedí a hledí do prázdna. Dívka přijde a omylem polije muži ruku. Najednou mu před očima vyskočí „ERROR“. Pán se zvedne a jde dál. Odhrne lidi z cesty. Jde dál ulicí. Vstupuje do kolejiště. Jeho mysl dobře ví, že tohle není dobré.
„Ne! Tady nechci být!“ „Vrať se zpět!“ nakazuje vlastnímu tělu, ale to ho vůbec poslouchá. Vyděšeně se podívá na přijíždějící vlak. V hlavě mu stále hraje klapot klávesnice a klikání na myš.

Přejede ho vlak. Osoba, která seděla u počítače, zmáčkne kombinaci a uloží soubor jako „Neznámý 33“
Autor Luca Steavens, 23.01.2011
Přečteno 295x
Tipy 1
Poslední tipující: Chechtalka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmm, námět dobrý, možná by to chtělo trochu pomalejší spád... Je to krapet předvídatelné... A škoda, že tak krátké..;-) Tip..

30.01.2011 01:13:00 | Chechtalka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí