II.Plachý návštěvník

II.Plachý návštěvník

Anotace: Cvičeníčko, zas z jiného soudku.

Plachý návštěvník se s řinkotem skla vřítil do jejího auta. Byla mlha a nebylo vidět ani na krok. Prostě si ho nevšimla. A nabrala ho autem. Prolítl ji skoro do náruče.
Děsně se lekla a kupodivu, když ho sesbírala ze svého auta na pár škrábanců mu skoro nic nebylo. Jen nebyl schopen slova.
Prostě ho naložila do svého pochroumaného miláčka a dovezla ho domů. Naštěstí její brouček neodmítl poslušnost a směle i když pomalu vyrazil k domovu.
Vrata otevřela dálkovým ovladáním a dovedla ho do svého luxusního domu.
Služebnicto nebylo zrovna doma. Vlastně měla jen služebnou Rózu, ale ten večer jí dala zrovna volno a její zahradník chodil jen jednou týdně pečovat o zahradu. Milovala svou zahradu, jako všechno co si vydobyla vlastní pílí a odříkáním. Neměla rodinu položila ji na oltář kariéry. Proč? Jednoduše proto, že pocházela z chudé rodiny otec byl gembler co byl schopen kdykoli a kdekoli vsadit na cokoli a co neprohrál to prochlastal a matka byla neschopná toho zmetka vykopnout včas a zachránit si život, žila ve svém světě pohádek a čekala na zázrak co nikdy nepřišel a nakonec se oběsila u nich v koupelně na bojleru.
A její čtyři sourozenci to jaksi v životě moc daleko nedotáhli, všichni měli sice velká nadání, ale po tatínkovi zdědili jednu neskonale děsnou vlastnost, lenost a s tou se to daleko dotáhnout nedá. Zato Ona byla na sebe vždy tvrdá a chtěla to někam dotáhnout a to se jí podařilo.
Měla dům s nádhernou zahradou. Jezdila si na dovolené k moři a když měla chuť jela si zarelaxovat do lázní, kde jí byl vždy k dispozici celý personál. Když chtěla byla grand, ale taky uměla šetřit.
Je sice pravda, že moc opravdových přátel neměla a s rodinou se moc nestýkala, protože vždycky jen čekali kolik jim dá peněz či co jim drahého koupí, ale ona sama si mohla dovolit co chtěla.
Její nesmělý návštěvník skončil v její luxusní koupelně. Vůbec nekladl odpor, byl tak trochu omámený a nechal se sebou zacházet, jak s malým dítětem. Což jí zcela vyhovovalo.
Sundala z něj šaty a kochala se pohledem na jeho nádherné tělo sice poškrábané a plné modřin, ale hmm všechno měl tak přímo od Pána Boha darem. Osprchovala ho něžně a šoupla ho do své postele. Dala mu zapít prášky. Usnul hned, jak ho odvedla . Byl na něj nádhernej pohled. A teď byl její. Konečně ve své posteli měla chlapa, který se jí líbil a neodmlouval.
Ještě mu na stolek přichystala džus a něco k jídlu. Do toho džusu přimíchala prášky, aby byl chlapec povolnější, až bude mít na něj chuť.
Šla si lehnout do své druhé ložnice, měla celkem čtyři podle nálady je střídala. Každá z nich nesla osobitý ráz a každá z nich měla své tajemství.
Autor Lady L, 08.02.2011
Přečteno 310x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí