WO Hai Ni

WO Hai Ni

Anotace: YAOI !! xD boy x boy..:D:D WARNING : 18+ Wo HAI NI ( milujem ťa.-po čínsky ( aspoň myslím..xD ).. Saranghae: milujem ťa -po korejsky

Zase som v izbe sám...posteľ vedľa mňa je prázdna tiež...a on je preč..nieje to ako predtým , keď prišiel prvý krát do SUJU a miloval ma ,obdivoval ma....no teraz ?? Mám pocit,že ani nevie,že sme spolu na izbe....Kašlem to a kašlem jeho...
Sklonil som hlavu a dal som si slúchatka do uší...a rozmýšľal nad ním....
Pri myslení som nakoniec zaspal,no uprostred noci som sa zobudil na vzdychy..a hnusný zápach sexu a alkoholu..opatrne som otvoril oči a pozrel sa vedľa seba ...posteľ nebola prázdna a on tu bol tiež..lenže nie sám..a ani nespal..v posteli mal dve ženské,ktoré mi boli veľmi povedomé..No keď Kyuhyun vykríkol " Taeyoon..." a krátko na to " Yoona " naplo ma.
Každý vie,že SNSD sú tie najväčšie štetky pod slnkom..
Vstal som z postele a išiel som zapnúť svetlo ..nedopustím,aby dostal nejakú pohlavnú chorobu...FUJ !!!
Rozsvietil som,oprel sa o dvere a pozeral na nich.
Oni prestali v ich " práci " a pozreli na mňa..no on sa na mňa len uškeril,zatiaľ čo tie štetky na mňa zazerali.
"Hééj,padaj spať a neotravuj !!! A zhasni to svetlo " zakričala na mňa tá negramotná,vysušená,špatná a hlavne nakazená YOONA . " Presne !! " dala jej za súhlas tá ďalšia šťetka,čo má tvár,ako keby ju prešiel autobus...
" JEdiný kto tu otravuje ste vy !!! " zazrel som na nich a stál tam pokým sa mi nestratili z očí.
"Ale prebohá....nežiarli dobre ?? " posadil sa KyuHyun a pozrel sa mi priamo do očí..nenávidím to,keď tak na mňa pozerá..niekedy mám pocit,že mi vidí až do žalúdka...no zas,keď som videl jeho oči..jeho úsmev....moje telo a pocity mi vraveli niečo iné...
"Nežiarlim,len nedopustím,aby si dostal dáku pohlavnú chorobu!!A si maknae,tak sa podľa toho aj správaj!!Tím končím!!A vy,štetky,vypadnite odtiaľto okamžite!! Nechcem vás tu videť a ani cítiť...." ukázal som prstom na dvere a kopol im ich veci..ktorých bolo málo...len dáke mini kraťasi..a priesvitné tielka...
Zdvihli sa a odišli....a nezabudli za sebou tresknúť dverami...ja som len zazrel na dvere a išiel naspäť do postele s úsmevom na tváry.
"No super SUngMIn!!!To už ani neprídu..čo sa do mňa staráš ??AK ma chceš...tak povedz,vyspím sa s tebou a bude všetko OK !!! " už skoro kričal naštvaný KyuHyun .No ja som sa len na posteli usmieval.
"Zaprvé,KyuHyun!Nezvyšuj na mňa hlas.zadruhé...nedovolím aby si dostal sifilis ...a zatretie...si ten posledný,s kým by som chcel spať !!!! A ešte raz sem dovedieš nejaké kurvy..Tak na ich vytiahnem nunčaky..a myslím,že to by si nechcel však??Tak a už spi a otvor okno....Taký smrad som ešte nezažil..." pokrčil som nosom a zakryl sa až po hlavu.Len som už počul,ako si KYu nahlas a naštvane povzdychol,ale predsa išiel zhasnúť svetlo a otvoriť okno...
"Dobrú noc,pán urodzený ...." zaželal mi dobrú noc i keď tak neobyčajne a drzo . " Dobrú...." odpovedal som s kľudom a s úsmevom som zaspal.
"Aish...aish.." povzdychol si Kyu..a potom už bol ticho...pravdepodobne zaspal..konečne..

...Ráno som sa zobudil na to,že sa na mňa dakto hodil a dal mi pravý hák....otvoril som oči..a uvidel jeho..ako sa na mňa hádže a bije ma...vážne Evil maknae...." Čo to robíš ??? To nemáš nič iné na práci ??? " zhodil som ho zo seba no on sa začal chichotať a spievať " U " vôbec neviem,aký to malo význam,no len som pregúľal očami a ľahol si zas.No jeho spievanie bolo také prenikavé,že som už spať nemohol..to bolo asi tím,že mi hučal rovno do ucha..
"Prestaň K-..." nestihol som dopovedať,pretože keď som sa k nemu otočil,naše pery sa spojili v krátkom bozku...Len som vytrieštil oči a rýchlo som ho od seba odstrčil,až,spadol na zem.Usmial sa na mňa tým jeho úsmevom,ktorý ma vyvádza z rovnováhy a olizol si pery..." Tebe sa to snáď nepáčilo ?? " stále sa na mňa usmieval a tým jeho pohľadom mi prenikavo hľadel do očí...bol som v riti....začal som sa triasť.Pravda bola,že ja som na tie kurvy vážně žiarlil.Vždy som žiarlil...oni mali KYuhYUna celého,mohli ho ochutnať,mohli ho cítiť..no ja ??? Ja som nebol nič..no po včerajšej noci sa mi zdalo niečo iné...keď mi povedal že ma prejebe...potešilo ma to ale aj znechutilo....no teraz ?? Teraz mám sto chutí sa naňho vrhnúť...Nervózne som si hrýzol do pery,zatiaľ čo KYu ma vyzliekal pohľadom...
Nedokázal som sa ovládnuť.Skočil som naňho z postele a začal ho bozkávať...
"JA som to vedel MInnie..." usmial sa na mňa.Ja som zmrzol a začal sa červenať. " Že ma chceš.." dokončil svoju vetu.Usmial sa na mňa a obrátil si ma k posteli,o ktorú som bol opretý .
"Čuš a bozkaj ma !!! " pritiahol som si ho za pyžamo a vášnivo som sa sním začal bozkávať.On mi zatiaľ rukami vkĺzol pod moju ružovú nočnú košeľu a blúdil po mojom tele.Jeho dotyky ma vzrušovali.Tak,ako aj jeho ústa,ktoré boli na tých mojich,zatiaľ čo jeho jazyk sa mi hral v ústach..
Kyu sa odtrhol od mojich pier..a rýchlo zo mňa strhol nočnú košeľu.Ja som tiež nečakal a vršok som mu dal dole.Chvíľu nič nerobil a len na mňa nemo pozeral..." SI sexy..." povedal mi a vrhol sa mi na krk,na ktorý sa mi prisal,zatiaľ čo jednou rukou ma hladil po tele a druhou mi jemne chytil bradavku,ktorú začal dráždil..... Ja som len vzdychal a chytil sa KyuHYUnových vlasov ... ten sa pomaly premiestnil k mojej bradavke,ktorú doteraz dráždil rukou a prisal sa naňu ústami..
tou druhou rukou zašiel pod moje ružové boxerky so zajačikmi...a chytil mojho MINI SungMInika do ruky a začal rukou přejíždet hore a dole..myslel som si že nič lepšieho ani nemože byt ..no to som nevedel čo bude pokračovať ďalej...." Ah KYUHYUN -ah..." vyšlo mi z úst ...a KYuhYun sa len usmial a presunul sa k mojej druhej bradavke čo sa zatiaľ stále venoval môjmu mini SUngminniekovi...keĎ už aj moja druhá bradavka bola úplne strvrdnutá..boxerky mi dal úplne dole a natiahol sa mi ku tváry..." Wo HAi ni..." šepol mi...a jemne ma kusol do pery..Čo to povedal ?? Liezlo mi hlavou no keď som cítil jeho pery na mojom minniem....Vzdychol som slasťou a hlavu som si oprel o posteľ čo som sa chytil za KYuhYUnove vlasy a začal si sám udávať rýchlosť...Pekne som cítil ako mi jazykom po ňom kĺže...a vychutnáva si moju chuť..." KyuHYun..ja už ..ja už..budem..." ledva som rozprával cez to vzrušenie ..cez tú rozkoš...
Kyu si ma vybral z úst a pobozkal ma..." Ešte nie..." usmial sa a zo šuplíka vytiahol Lubrikant a dal si ho na ruky.... " Č-čo ?? " nechápal som..." Teraz ma ucítiš v celej kráse....teraz ty ochutnáš mňa Minnie..." usmial sa a pomaly do mňa vnikol prvým prstom ...väčšiu bolesť som snáď nezažil ... " Prepáč zlato bolí to ??? " spýtal sa ma ustarostnene...JA som kývol čo už slzy som na kraji..." NEboj nebude...." usmial sa na mňa a ja som mu veril...potom do mňa vnikol aj druhým prstom..to už mi slzy začali tiecť po lícach..no keď pridal aj tretí prst...myslel som že ma roztrhne.." Už len nájsť to miesto.." usmial sa sám pre seba kyuhuyn a prstami začal hýbať von a dnu...No keď našiel ten bod pri kotorom som zakryčal slasťou..KyuHyun sa usmial a pozrel na mňa.." Tak už sme ho našli ,že ?? " spýtal sa ma a prsty zo mňa pomaly vitiahol..Ja som sa nezmohol na slova len som kývol hlavou. KyuHyun si dal dole konečne spodný diel pyžama...a chytil si svôj úd do rúk...ano do obidvoch rúk....Bol taký veľký že som sa len zmohol na otvorenie úst a kukanie na jeho hyunnieho...To bude bolieť...pomyslel som si trpko..
" Hej KYu ..... ako si dovoľuješ maťho veľký ako anakondu ?? " trochu som ho začal podpichovať..
KyUhyun sa na mňa len usmial a načiahol sa mi k tváry." Wo Hai ni.." povedal mi zas... "Kurva čo to znamená ??? " Zase som nad tím premýšľal ..no nie na dlho z mojich myšlienok ma odtrhol KyuHyun ktorý do mňa začal pomaly vnikať. " Ah .. To bolí..." skríkol som keď ho do mňa začal vnikať." "NEboj nebude..." povedal mi a chytil ma za boky čo on si zatiaľ sadol a povedal mi nech si naňho sadnem celou véhou.Ja som len vypučil oči..Preboha veď to bude bolieť ..a preboha veď si natrhnem riť...preboha KyuHYun má riadnu anakondu..pomyslel som si a vystrašne som naňho pozrel Ten sa len na mňa usmial stím jeho kryvím sexy úsmevom." NO tak Minnie poď neboj sa..." usmial sa na mňa a ja som pomaly a nejiste išiel ku nemu. Keď už som bol pri ňom schmatol ma za boky a stiahol si ma na jeho úd." Uh počkaj..." zastavil Kyu keď som si chcel už sadnúť.Zobral lubrikant a roztrel si ho po celom penise potom mi znova strčil do mňa dva prsty...a až potom mi povedal nech si sadnem..
Bál som sa ale aj tak som si sadol..Skurvene to bolelo...ešte chvíľu som len naňom sedel aby som si zvykol.Sadol som si úplne na doraz . Hlavu som si oprel o jeho rameno a rukami som sa zaboril do jeho vlasov." Uvoľni sa Minnie...." šepol mi a jemne ma bozkal na krk.JEho bozky a dotyki so mnou robili niečo úžasné..keď sa dotkol prešia mňou elektrina ...príjemná elektrina....jeho bozky..jeho vášnivé bozky...nevedel som sa jeho pier nabažiť také sladké...

KyuHyun sa trochu nadvihol a začal hýbať bokmi, a začal údom hýbať von , a dnu.Bolo to skvelé..ten pocit ako do mňa vniká...najprv začal pomaly no jeho tempo sa čotaz , a viac zrýchľovalo..a dostával ma do šialenstva...popritom ako sme sa milovali chytil môj úd do ruky a začal mi rukou po ňom prechádzať ( xD neviem ako to napísať na takéto veci niesom..xD )
..............................

PO 2 hodinách milovania .... som z neho zliezol a ľahol si vedľa neho, čo zatiaľ hlavu som si oprel o KyuHyunove plece. SPravil som sa...fúú koľko krát to bolo ?? ANi neviem.veľa krát...no KYuHyun...ten sa spočítať nedá... ZAsmial som sa...keď mi začal hrať mobil...Na zvonení som mal Merry U..." NEdvíhaj to..." povedal mi a hlavu si zaboril do mojich spotených vlasov... Už tam išiel môj part čo spievam keď som mu povedal že ho milujem.... On len zodvihol hlavu a chytil ma za bradu..." WO hai ni..." povedal mi zas a pobozkal ..kukal som naňho ,že čo to povedal....ale dúfam že dačo pekné....

* * * * *

Asi tak o dva dni..išiel KYuHyun do show...Samozrejme ako dobrý kamaráti sme to sledovali v telke...Tam Kyu dačo riešil..veľmi som ho nepočúval pozoroval som ho....bol nádherný..už som sa nevedel dočkať kedy príde domov...a zvalím sa sním do postele alebo ma opre o stenu ako včera...No v tom sa sekol....keĎ v tej show začala hrať Ta pesnička..Merry U môj part..Kyu sa zasekol a zasnel sa ...


( TO JE TO VIDEO XDDD)


" To mu drbe ?? " spýtal sa KangIn. " Haló Kyu !!! " zavolal naňho Yesung ako keby ho počul..pomyslel som si..a zasmial sa no ja jediný som vedel prečo zostal zahľadený niekde do blba...no neviem presne na čo myslel..určite na niečo pekné...uškrnul som sa sám pre seba..Keď MC naňho prehovoril zostal taký že EH?? AH kyuhyunie...povzdychol som si...a vstal z gauča a išiel do izby....

V izbe som si ľahol na posteľ a zaspal som..bol som unavený...No zobudili ma niečie pery na tích mojich..KyuhYUn pomyslel som si šťastne...a svoje pery som tiskol na tie jeho ... Kyu mi pomaly strčil jazyk do úst...ktorý sa hral stím mojim...ani nie chvíľa a už Kyu na mne ležal a rukami mi zachádzal pod tričko..." WO hai Ni.." šepol mi. Konečne som vedel čo to znamená...spýtal som sa Zhou MIho...i keĎ viem že spával s KYuHyunom ale tak čo už...s KYuhYunom spal snáď každý...
" Wo Hai Ni.." povedal som mu tiež...a on sa namňa usmial a naše pery sa spojili znova no teraz v oveľa viac vášnivejších bozkov...
Čo sa dialo ďalej vám snáď nemusím hovoriť......
Autor NiYU & DaGa, 05.05.2011
Přečteno 337x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí