Křik

Křik

Anotace: Křičíte? Dávejte pozor, aby to nedopadlo špatně.

Sedím u dveří v pokoji. Vzlykám. Křičí, opět křičí. Nejde to vydržet. Proč se brali?! Nedokážu si na to sám odpovědět. Proč mě měli?! Tolik otázek. Tolik starostí. Mám chuť to ukončit, aby měli o jednu velkou starost míň. Utírám si mokré oči. Vstávám . Zamykám dveře. Křik je větší, jdu k oknu. Slyším otce, „Otevři ty dveře ty spratku!“ „Neoslovuj ho tak!“ opětuje matka. Otevírám okno. Venku je zima, oklepu se. Jedna noha na topení a už jsem v okně. Zase brečím. Dívám se dolů. Pár lidí se zastavilo, jen se dívají, nic nedělají. „Otevři prosím ty dveře“ slyším matku. „Uhni, já je vypáčím“ říká otec. Pouštím se, padám. Slyším jak se otevírají dveře, potom křik. Zavírám oči. Dopadnul jsem, necítím tělo, oči po chvíli pomalu otevírám . Vidím, kdo to křičí. Moje matka. Vidím, jak brečí. Padají ji slzy dolů, jedna mi spadne na pusu. Zavírám oči. Je konec.
Autor Jimmy Fox, 15.06.2011
Přečteno 332x
Tipy 3
Poslední tipující: Lili Holiday, Matty_D
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Připomíná mi to jedno z mých nejhorších období, ale všechno zlé se nakonec v dobré obrátí.

Taky tě vítám na Literu, pro nové tvořivé duše je zde vždycky místa habaděj. =)

16.06.2011 20:04:00 | Lili Holiday

Velmi jednoduchý text... Ale jinak slohově dobrý... A nápad přiměřený...

Jinak tě vítám na Liter.cz doufám že se ti tu zalíbí tak jako mě a najdeš zde své nové útočiště...

Je něco z té povídky pravda..? Prosím, napiš mi do vzkazů mám podobné potíže...:)

15.06.2011 21:33:00 | Matty_D

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí