Jednoho večera...

Jednoho večera...

Anotace: .?.

Sedím ve svém ateliéru,za svým ručně vyřezávaným stolem z dubového dřeva.Pero se kterým píšu svoje básně a povídky si zarývám do dlaně.Po hřbetu ruky mi stéká čerstvá krev a já mám nutkání tlačit pero ještě hlouběji.Necítím bolest,v hlavě se rozhostil nepochopitelný klid.Zvuky dopadajících kapek krve na dlažbu narušují ticho v pokoji.Krmím svý příšery lačný krve.

Tichá smrt přišla na návštěvu ku mě.Nevzala sobě domácí obuv a sedá si blízko k mým rozklepaným dlaním.Své mělké důlky plné prázdnoty upírá do mých očí a náhle znásobuje strach.

Strach.Mocný nástroj vůdců vojsk,strach jenž si dokáže podmanit davy lidí.Tato mocná smrt jen pouhou myšlenkou dokáže zmáčknout krk,zvyšovat stisk dokud nevydám poslední výdech z plic.

Každý večer mi ukazuje svou rafinovanost jak mě sprostit života.Dochází mi dech,mezi přicházejícími vlnami mdlob na okamžik procitám,uvědomuji si že to já jsem si uvázala lněný provaz kolem mého hrdla.To já jsem jeho druhý konec uvázala za jeden z trámů které zdobí strop.Nebyla to smrt,byla jsem to já.Zase mě příšery zkouší jestli už slábnu.

Je dnes den kdy se boj rozhodne?



A tak se nořím do bahna,

a končí se cesta záhadná.
Autor Jekyll & Hyde, 17.06.2011
Přečteno 325x
Tipy 2
Poslední tipující: Judita
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

atmosfericky pekny, neco to v sobe ma, ale ted, kurva, neumim rict co, kazdopadne doporucuju ke cteni nekde v pozadi cradly, devil woman--
pointa budto chybi a nebo byla tak silna, ze jsem ji nepochopil, ale i tak, pocitovka, 90%

18.06.2011 00:47:00 | Jen tvůj anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí