nějakej ten vnitřní sen...

nějakej ten vnitřní sen...

Anotace: --§--

Je uspěchané pracovní ráno.Ačkoli nikam moc nechvátám nemohu vstát kdy se mi bude chtít.Vařím si čaj a snažím se si vzpomenout jak chutná štěstí.Po vanilkových rohlíčcích mojí mámy?
Cítím se jako Alenka v říši špatnýho snu.Každá myšlenka mě tlačí jako tvrdá postel.V mysli si do mlžných lesů svoji duši nesu.Mám nějakou nemoc,neumím překonat bezmoc,je to jako přelézt vysokou zeď.
Jako plamen svíčky nad městem plápolám,občas zažehnu tu a tam.Chci si vzpomenout jak voní tráva?Jaké to je být zdráva?V žaludku zánět hezkých chvil,někdy i když člověk sebe víc chce nemá pro co by žil.Jsem slabé pápěří,ve větru pírko co malou dírkou chce se protáhnout za fantazií kde nejsou klubka zmijí co jako smutek umí uštknout.
Chci svoji malou Sofíí co si hraje s čarveným míčem s bílými tečkami.Malou Sofíí co se mnou skáče panáka.Sladkou Sofíí se kterou s jejím tatínkem chodíme do parku.
Chci...malý zázrak.
Autor Jekyll & Hyde, 21.06.2011
Přečteno 285x
Tipy 1
Poslední tipující: Bambulka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...vanilkové rohlíčky? Jj, to je vůně domova a pohody a bezpečí ... kdo by se nechtěl vrátit do dětství, i kdyby aspoň na skok ;-) A pro co žít? A co třeba pro úplně obyčejné, "malé" věci? Pro úsměv, který věnuješ starému pánovi z vedlešího vchodu ráno, když dobíháš tramvaj /a pak má pocit, že není na světě tak opuštěný a že pro úsměv mladý holky stojí za to existovat/, nebo pro mámu, která je vílou Tvých vzpomínek /jinak bys přeci nejmenovala ty rohlíčky :-)/ a nebo třeba proto, aby ses dozvěděla, jaká úžasná kauza zase bude čnět z bulváru a zasmála se lidské hlouposti :-) A nebo třeba pro něj ... co já vím? Je to málo, probudit se do dalšího dne? Myslím, že je to strašně moc ... ;-)

Tak hezkej den, už končím :-)
Bambul

21.06.2011 09:13:00 | Bambulka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí