Život pod kapucí

Život pod kapucí

Anotace: ...

Už zase do školy....Oblékám si černou mikinu s kapucí, do učí si dám Ipod a na noby natáhnu černé džínsy.
Vyběhnu po schodech dolů, vezmu si klíče od auta a vyrazím do té mučírny, kterou mám na mysli školu, kdy jste na to náhodou nepřišli....
Přijedu do školy a zaparkuji na svém obvyklém místě, které je jen kousek od školy...
"Hele!! Zase je tu ta ujeťačka!!" Křičí na sebe Kriss s Jane....Ani to neřeším, běžím do třídy a neposlouchám ty pomluvy, které se o mě celou třídou rozléhají. čekám jen až příjde učitelka angličtiny a až nám dá na vypracování testy....Cestou k lavici mi Krista nastaví nohu do sesty, jen ta, tak její noze uhnu, posadím se do lavice...Za 5minut příjde do třídy paní Kateová. Vytáhnu si z učí Ipod a poslouchám co nám chce říci.... "Tak..Děti, dnes si napíšeme test."... "Pff!!Nic nového!" Křikne Erik, aby byl zajímavý...."No, Patriku, kyž nového...Tak si to napíšeš jen ty...! I když...Ne! Budeš zkoušen u tabule, to bude lepší...!"
Patrik se ale nechce nechat vyzkoušet, tak řekne " A co kdyby byla zkoušena Hana, je už dost ujetá, když se schovává pod černou kapucí..?" Celá třída se směje a dává mu za pravdu, ale přesto paní Kateová řekne " Ne!! Zkoušen budeš ty! Hanah už má za sebou dost bolestivý život..." Což má pravdu, po té bouračce, kdy jsem ztratila rodinu, zvířata a po přestěhování sem i přátela a svého kluka....A ke všemu ty moje schopnosti....Umím číst budoucnost....Ale raději se nikomu nesvěřuji...Byla bych ještě za většího blázna než jsem...Ale přes to řeknu " Dobře...Budu zkoušena za něj..." Učitelka to už neřeší a vyzkouší mě. K překvapení všech mám za 1...Celý den uteče rychle...Ale po škole ke mě příjde Phill... " Proč se pořád schováváš pod tou kapucí? Sundej si ji!" Řekne, ale já jen uhnu hlavou a odpovím mu " Protože...Prostě proto! A co tě to zajímá? To co skrývám pod kapucí, to vidět nemusíš!" Přesto mi kapuci odkryje a užasne..."Vždyť máš nádherné vlasy!! Proč si je tak dlouho skrývala?" "No a??? Proč si mi je odkryl????!" Uteču ke svému autu a jedu domů, jsem ráda, že neviděl mou jizvu...
Pokračování příště.... =0)
Autor Adrilus, 21.06.2011
Přečteno 333x
Tipy 5
Poslední tipující: Adrilus, Findë, Lucy Susan
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Předem se omlouvám za chyby...

21.06.2011 11:39:00 | Adrilus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí