Mé sny

Mé sny

Anotace: Jednou se mi určitě splní

Dnes je krásný letní večer,venku svítí měsíc a já zase myslím jen na jedínou věc.Myslím na to jak být v životě štastný.Chci konečně začít žít a né jen do chodit a z práce domů.Problém je v tom že mám strach z toho,co mi život přichystá.Asi jsem moc přemýšlivý člověk.Mé obavy z budoucnosti možná nejsou oprávněné,ale já prostě nějak nedokážu myslet pozitivně.Chci najít přítelkyni,kterou bych měl rád a aby mě měla taky ráda.Už nechci putovat životem sám jako dosud.Žít sám nemá podle mě smysl.Člověk se utápí ve svých myšlenká a snech, a to ho zabíjí,odcizuje se od společnosti.To je přesně můj případ.Už pár nocí jsem probděl a přemýšlet co se mnou bude za pár let,jestli budu pořád sám a nebo jestli konečně najdu tu pravou lásku na celý život.Další problém je v tom,že nedokážu vyjádřit své city k někomu koho miluju.Mám strach z toho,že když to dotyčné osobě řeknu tak si o mě bude myslet co :(( Ještě asi nenadešel ten čas,možná ještě nejsem připraven na to někoho doopravdy milovat a být milovám.Už nevím co dělat,abych se pořád neutápěl v myšlenkách,chci mít hlavu čistou.Možná že jsou mé sny přehnané,ale věřím z celého svého srdce,že se mi splní.
Přeji všem dobrou noc.
Autor Raďa, 14.08.2011
Přečteno 198x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí