Pokus

Pokus

Anotace: O Indiánském chlapci,který ztratil to nejcenější

Malý indián
Chlapče ty nespíš?Hmm nejde to.A proč?Dívám se na hvězdy a vzpomínám jaké to bylo dřív,když uspávala mě maminka.
Zavři oči vlčku a spinkej ráno na tebe bude čekat slunce a jasný nový den bez jediného mráčku.
Dědo ty nespíš?Hmm nejde to.A proč?Dívám se na hvězdy a přemýšlím co náš národ ještě čeká.
Víš já ze starého kmene jsem,den za dnem jsem radil všem.Když tvoje máma stará byla jako ty,čaroděje urazila z kmene u řeky.
Zkoušel jsem zaklínat řeku,nebe i žluté hory,sypal dary našim bohům..nabídnul svůj život holý.Prosil,žebral,žádal smíru,nabídnul i dýmku míru.
Dnes však západ zaplál krví tvojí matky,nikdy už nepřijde zpátky,prožila však život krátký,velký duch ji vrátí zpátky v podobě větru do našich ohnišť odletí žít do věčných lovišť.
Slyšíš?To sbor vlků provází ji stezkou až uvidíš novou hvězdu hezkou,maminka tu s námi žije dokud tvoje srdce bije,chrání tě milovat musí...vím srdce ti smutek dusí!Však zítra otec přijde za svým velkým vlkem co ještě včera chlapec byl a naučí ho zabít lukem aby tu křivdu napravil.
Tak zavři oči vlčku černý ať tvůj sen je přenádherný,maminka přijde posílit tvou duši..jak se stane bolest v duši zeslábne však neustane,abys to zapomenout nemoh,že ten pravý nepřítel to je jenom běloch.
Dnes zemřela mladá máma mladičkého indiána bílá kůže boj se dnes z vlčka se stal velký pes.Divoký pes s duší vlčí ve tvém stínu už se krčí.
Přišel tvůj čas už se strojí šípy smočí krví tvojí!!!
Autor Liška76, 19.10.2011
Přečteno 375x
Tipy 4
Poslední tipující: hatlapatla
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-) Jen tak dál. st

19.10.2011 16:58:00 | hatlapatla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí