Jediný okamžik

Jediný okamžik

Anotace: Název nejspíš mluví za vše.

Zůstala stát. A s ní jako by se zastavil celý svět. Čas přestal existovat. Byla to jen ta chvíle, jen ten okamžik, který chtěla uchovat navždy. Neměnný. Nezměnitelný. Věčný záblesk v jejím životě, který nesmí pustit, protože by ho nedokázala vrátit. Její cesta vede jen vpřed, protisměr není povolený.
Vnímala. Všechny smysly na plný výkon. Co nejvíc detailů. Ten okamžik byl drogou, kterou si přála předávkovat se. Intenzivní. Opojný.
Mrkla. Na semaforu naskočila zelená, auta se dala do pohybu, v domě přes ulici někdo zavřel okno, matka koupila dítěti zmrzlinu, muž mávnul na taxík.
Po tváři jí stékala slza. Bylo to pryč. A ona věděla, že se to už nikdy nezopakuje. Už nikdy nebude… cítit. Nic.
Autor Gina Rocca, 28.06.2006
Přečteno 488x
Tipy 1
Poslední tipující: Dark Angelus
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

moc pekne...

30.06.2006 23:16:00 | Nyja

to Aaliyan: no to víš svět je plný deprese,zla,smutku,zklamání a někteří se s tím vyrovnávají tím,že se z toho vypíšou:)Prostě je to takový útěk před realitou.Mnoho mladých lidí vidí sebevraždu jako jediné řešení. Myslím že spousta lidí nad tím přemýšlí, ale nikdy to ve skutečnosti neudělají,ale vloží to do povídek."Zabít se na papíře"je snadné...:))

28.06.2006 20:47:00 | Hanýška:)

Ty bys mi to mohla vysvtělit, proč se tolik píšou povídky, které končí smutně, ale tak moc smutně?

28.06.2006 18:36:00 | Aaliyan

Tyhle apatické vyjadřující povídky (které jen tak mimochodem píšu denně) jsou jiné, ale každá vyjadřuje stejnou věc. Smutek. Tahle je opravdu dobrá...

28.06.2006 17:03:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí