Slova

Slova

Anotace: Pro Davida. Protože některé věci zůstanou nevyřčené.

Řekl to.
Tři slova, která dosud nosil jen hluboko uvnitř. Tři slova, která při vyslovení všechno mění. Srdce na dlani a v očích nekonečné moře naděje. A tři slova ve vzduchu mezi nimi. On je nemohl vzít zpět a ona je nechtěla přijmout.
Tři slova, zbraň určená k hájení míru, se jako každá jiná zbraň změnila v nástroj ublížení. Srdce zadupané do země a slzy pálící v očích. On to nevěděl a ona mu to nedokázala říct.
Kdyby mlčel… Ale on musel promluvit.
Řekl to.
A nic už nemělo být jako dřív.
Autor Gina Rocca, 28.06.2006
Přečteno 335x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jestli ty tři slova jsou takova jako si myslim ze jsou, pak chapu, co jsi tim chtela rict. Pokud ty slova zní Ja te miluji, pak je to nebezpecne smutne. Nuti lidi k litosti, a ty prece umis i vesely veci...

15.01.2008 10:25:00 | C.alwen

tomu rozumim tak nějak po svým... nebo spíš znám to, když slova zůstanou viset... a nebo když nejdou vyslovit...

25.10.2007 19:29:00 | Trdlo

Tohle nehodnotím, protože jsem tonepochopil. :-))
Ale forma je jako vždy dokonalá... :-)))

12.11.2006 02:53:00 | Filip Pivoňka

Je to stručné a jasné, úderné a hezky napsané. Zanechá dojem, že jste něco podobného prožili sami... A to je hlavní.

25.07.2006 19:04:00 | Sokolička

Teď nepíši komentář činím jen to co by lidé měli to jest pomáhat si a to Ty mi občas činíš. Je to krásně opojné být někým polaskán byť jen slovně. Možná je to i více je to hmatatelné existují po tom důkazy. A o ty nám přeci jde. Je úterý a já mám na výběr jít domů, psát toto, jet za kamarády do Hradce nebo za milenkou, na kolo či do kina. A nevíš Ty proč jsem si Tě právě teď k zábavě vybral? Já to vím. Potřebuji pomoct a tak pomáhám.

25.07.2006 17:37:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí